نسل دوم گوشی‌های تاشو “هوآوی” در راه است

شرکت هوآوی رسما تایید کرد که نسل دوم گوشی های تاشو خود را عرضه خواهد کردکه می تواند با گوشی هایی مانند Motorola RAZR 2022 و Galaxy Z Flip4 رقابت کند.

شرکت هوآوی رسما تایید کرد که نسل دوم گوشی های تاشو خود را عرضه خواهد کردکه می تواند با گوشی هایی مانند Motorola RAZR 2022 و Galaxy Z Flip4 رقابت کند.

به گزارش تکناک، هوآوی غول تولیدی چینی، در صنعت گوشی های هوشمند تجربه های زیادی را پشت سر گذاشته است. با وجود تمام مشکلات، این شرکت همچنان قوی است.
هواوی همچنان در حال عرضه گوشی های هوشمند، حتی گوشی های هوشمند تاشو است. در واقع این شرکت پیش از این تاریخ عرضه این گوشی هوشمند یعنی 2 نوامبر را تایید کرده است. نام این گوشی‌ تاشو هوآوی  (clamshell) Huawei Pocket S است.
پس از اعلام تاریخ عرضه گوشی Huawei Pocket S، این گوشی‌ تاشو هوآوی اکنون در حال پیش فروش است. گوشی‌ تاشو هوآوی در فروشگاه Huawei Jingdong موجود است .طبق اطلاعات قبلی، بزرگترین تفاوت بین Pocket S و P50 Pocket در تراشه آنها است. Huawei Pocket S با تراشه Qualcomm Snapdragon 778G 4G عرضه می شود. با این حال، Huawei P50 Pocket دارای پردازنده Qualcomm Snapdragon 888 4G است.
مشخصات HUAWEI POCKET S هنوز در دست نیست
تلفن همراه هواوی با شماره مدل BAL-AL80 قبلاً گواهینامه 3C را دریافت کرده است. این گوشی هوشمند دارای شارژ سریع 40 واتی است. طبق گزارش ها، این دستگاه یک گوشی هوشمند جدید هواوی است. در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد Huawei Pocket S وجود ندارد و نمی توانیم در مورد مشخصات فنی آن چیزی بگوییم.
در مقابل، Huawei P50 Pocket در دسامبر سال گذشته عرضه شد. این مدل از طراحی دو حلقه ای وینتیان، با ماژول لنز روی هم و صفحه بیرونی دایره ای استفاده می کند. این دستگاه دارای صفحه نمایش انعطاف پذیر 6.9 اینچی و لولای قطره آب نسل جدید است. P50 Pocket همچنین از یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند که از شارژ فوق سریع هواوی تا 10 ولت و 4 آمپر پشتیبانی می کند.
با بررسی رندرهای افشا شده ، Huawei Pocket S دارای 5 رنگ بندی مختلف خواهد بود. رنگ های موجود سبز، زرد، آبی، صورتی و بنفش خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.