مایکروسافت ویژگی‌های جدیدی را برای Windows Studio   ارائه کرد

پیش نمایش ویندوز 11

مایکروسافت نسخه پیش‌ نمایش ویندوز 11 را منتشر کرد که دارای ویژگی‌های جدید قابل توجهی است.

به گزارش تکناک، به نظر می رسد که نسخه های پیش نمایش ویندوز 11 بیشتر و بیشتر منتشر می شوند و مایکروسافت سرعت انتشار این نسخه را کاهش نمی دهد.

امروز پیش نمایش ویندوز 11 بیلد 22623.885 در کانال بتا منتشر شد.  اگر در کانال بتا شرکت کرده اید اما به دلایلی از ویژگی های جدید انصراف داده اید، می توانید بیلد 22621.885 را دریافت کنید.

آنچه به ویژه قابل توجه است این است که به جای اینکه فقط اصلاحات را اضافه کند، این ساخت در واقع با برخی ویژگی های جدید همراه است.

افزودن افکت های ویندوز استودیو به تنظیمات سریع

اگر یک Surface Pro 9 با 5G یا دستگاه دیگری دارید که مایکروسافت آن را “واحد پردازش عصبی پشتیبانی شده” توصیف می کند، پس با Windows Studio Effects آشنا هستید. این مجموعه ای از ابزارهای هوش مصنوعی است که تجربیات صوتی و تصویری شما را بهبود می بخشد.

به عنوان مثال، می‌توانید از آن برای محو کردن پس‌زمینه در تماس، کاهش نویز پس‌زمینه، و حتی اصلاح چشم‌هایتان استفاده کنید تا وقتی به صفحه‌نمایش نگاه می‌کنید، به نظر برسد که به دوربین نگاه می‌کنید.

در حال حاضر ، برای پیدا کردن آن باید در تنظیمات جستجو کنید، یا فقط در صورتی که در حال ضبط ویدیو هستید می توانید این گزینه ها را در برنامه دوربین ویندوز 11 پیدا کنید. در نسخه پیش نمایش جدید، این ویژگی ها به تنظیمات سریع ویندوز 11 اضافه شده است.

این ویژگی در رایانه های شخصی مجهز به اینتل در دسترس نیست. بسیاری از OEM ها کارهایی مشابه این را انجام می دهند، اما افکت های Windows Studio نیستند و اعمال نمی شوند.

یک پانل ابزارک گسترده تر

اگر توانایی داشتن tiles  های را که در زمان واقعی به‌روزرسانی می‌شوند از دست داده‌اید، احتمالاً از بازگشت ویجت‌ها با ویندوز 11 استقبال کرده‌اید و با نسخه پیش نمایش  ویندوز 11 جدید در کانال بتا، می‌توانید پنل را تمام صفحه کنید. برای جابجایی بین تمام صفحه و معمولی، فقط می‌توانید روی فلش‌های سمت راست بالا کلیک کنید.

این چیزی است که در کانال Dev در حال آزمایش بوده است و در واقع یکی از ویژگی های جدید است که هر دو در بیلد 22623.885 و 22621.885 ویندوز 11 وجود دارد.

توصیه های برای تنظیمات انرژی دستگاه شما

ویندوز 11 قرار است توصیه هایی را در مورد چگونگی صرفه جویی در انرژی با رایانه شخصی به شما ارائه دهد. در کنار پیشنهاد، دکمه ای برای اعمال آن خواهید دید.

همانطور که می بینید، برخی از آنها کاملاً واضح هستند، مانند تنظیم رایانه شخصی برای خاموش کردن صفحه نمایش زودتر. موارد دیگر می تواند استفاده از حالت تاریک یا توقف دستگاه های USB در هنگام خواب کامپیوتر باشد.

جالب اینجاست که ویندوز هیچ یک از این کارها را به طور پیش فرض انجام نمی دهد، بنابراین لزوماً تنظیماتی نیستند که خودتان آن را تغییر داده اید.

چگونه بیلد 22623.885 ویندوز 11 را دریافت کنیم

اگر در کانال بتا هستید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که به‌روزرسانی‌ها را بررسی کنید. به یاد داشته باشید، اگر شما به صراحت با پیوستن به کانال بتا ویژگی های جدید را انتخاب کرده اید،  مایکروسافت فرض می کند که به طور پیش فرض ویژگی های جدید را نمی خواهید.

اگر از بیلد  22621  ویندوز 11 استفاده می کنید، باید بیلد 22623 را دریافت کنید، که از طریق یک بسته فعال سازی به دست می آید که شماره بیلد را افزایش می دهد و ویژگی های جدید را در ویندوز 11 برای شما فعال می کند. گزینه مربوط به آن را در Windows Update خواهید دید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.