چگونه از هوش مصنوعی برای نوشتن پیام استفاده کنیم؟

از زمان برگزاری رویداد Google I/O 2023، در تعداد زیادی از برنامه های مختلف گوگل هوش مصنوعی ارائه شده است. یکی از این موارد استفاده از هوش مصنوعی برای نوشتن متن در Google Messages است.

به گزارش تکناک، در چند ماه گذشته، Google Messages شاهد دریافت یک ویژگی جدید بوده است. این ویژگی جدید تحت عنوانMagic Compose از هوش مصنوعی مولد استفاده می کند و در صورت تمایل اساساً کار نوشتن پیام را بر عهده می‌گیرد.

Magic Compose، با مطالعه و بررسی۲۰ پیام آخر مکالمه، می تواند پاسخ های متفاوتی در نتیجه کار با هوش مصنوعی گوگل ایجاد و پیامی بر اساس نیازهای کاربر تولید کند. به عنوان مثال، می‌توان از Magic Compose برای تهیه یک پیام حرفه‌ای برای اعلام عدم توانایی برای حضور بر سرکار در آن روز، استفاده کرد. نتیجه یک پیام تولید شده خواهد بود که به وضوح چنین مسأله‌ای را بیان می کند.

نحوه استفاده از Magic Compose AI در Google Messages

Magic Compose کم کم در اختیار کاربران Google Messages قرار خواهد گرفت. در حال حاضر، این ویژگی هنوز در مرحله بتا است، و قرار است توسعه آن زودتر به پایان برسد.

اگر این ویژگی هنور در Google Messages شما فعال نشده‌است، باید در برنامه بتا Messages ثبت نام کنید. گوگل همچنین به شما توصیه می کند که همین کار را با خدمات شرکت مخابراتی انجام دهید. کاربرانی طرح اشتراک Google One در اولویت قرار می‌گیرند و برخی کاربران نیز بدون پرداخت نیز ممکن است دسترسی داشته باشند.

Magic Compose به یکی از دو روش کار خواهد کرد. هنگام استفاده از آن، 20 پیام آخر ارسال شده بررسی و به مکالمه فعلی پاسخ داده می‌شود. علاوه بر این، در صورت مواجهه با مشکل در نوشتن متنی، می‌تواند یک متن ارسال‌نشده را به متنی کمی متفاوت تبدیل کند.

به نظر می‌رسد این ابزار با مطرح‌کردن درخواست‌هایی مانند Bard یا ChatGPT نیز تا حدی کار می‌کند، اگرچه این عملکرد هدف اصلی آن نیست. تمرکز اصلی بر ایجاد پاسخ‌ها بر اساس مکالمات در جریان است. به منظور استفاده:

۱. در دستگاه خود به Google Messages بروید.

۲. یک مکالمه را باز و روی پیام های کوچک یا نماد مداد در کنار قسمت متن ضربه بزنید.

  • توجه: در صورت استفاده برای اولین بار، باید با ضربه زدن روی «Try it» آن را فعال کنید.

۳. چندین پیشنهاد بر اساس پیام‌های موجود پیشین وجود خواهد داشت. روی هر یک از آنها ضربه زده و آن را در قسمت متن وارد کنید.

  • نکته: پس از انتخاب یا نوشتن متن، می‌توان لحن متفاوتی را برای پیشنهادهای بیشتر، از جمله Shakespearean(مانند شکسپیر)، Chill (خودمانی و راحت)، Excited (هیجان‌زده) و Lyrical (آهنگین) انتخاب کرد.

Magic Compose بر اساس همان موتور بزرگ AI اجرا می شود و گوگل از آن به‌همراه هوش مصنوعی Duet در برنامه هایی مانند Google Sheets، Docs و Slides استفاده می کند. در این برنامه‌ها، این ابزار می‌تواند کارهای بیشتر از تولید متن ساده انجام دهد. Magic Compose هم یک افزونه عالی برای Google Messages به خصوص هنگام نیاز به ایده‌ای برای تهیه متن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.