جدیدترین گوشی های کم مصرف نوکیا معرفی شدند

شرکت HMD Global به تازگی برنامه های خود برای گسترش حضور در اروپا را اعلام کرده است. این شرکت به زودی تولید محلی در اروپا را راه اندازی خواهد کرد.

به گزارش تکناک، مطمئناً این مساله مزایایی برای این شرکت به همراه خواهد داشت و به آنها اجازه عرضه گسترده گوشی های هوشمند نوکیا را خواهد داد. نوکیا بر روی بخش میان رده با کیفیت متمرکز شده است، همچنین شاهد یک تلاش ناموفق از این شرکت در عرضه نوکیا 9 PureView به عنوان یک پرچمدار بوده‌ایم. از سال 2020، نوکیا بر بخش پایین رده متمرکز بوده است و ظاهراً چرخ آن را در گردش نگه‌داشته است.در این راستا امروز نوکیا از گوشی های نوکیا C22 و نوکیا C32 پایین رده خود رونمایی کرد.

مشخصات گوشی های نوکیا C22 و نوکیا C32

نوکیا C22 و نوکیا C32 معمولی شامل یک بسته همه جانبه از مشخصات، و تمرکز زیادی روی باتری می‌شوند. نوکیا C32 اولین گوشی سری C با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی است، همچنین دارای استانداردهای درجه یک و پوشش شیشه‌ای در جلو و عقب است. نوکیا C22 و C32 دارای رتبه IP52 هستند.

این رتبه به آنها محافظت در برابر گرد و غبار و آب می دهد. هر دو گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی HD+ LCDبا شیشه خمیده ۲.۵ بعدی هستند. یکی دیگر از ویژگی های مشترک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 10 واتی است.

نوکیا C32

به گفته HMD Global، نوکیا C22 و C32 سه روز عمر باتری دارند. با این حال، امکان آن در چه سناریوهایی مشخص نیست. در صورت استفاده از تلفن برای بازی، تماشای ویدیوهای زیاد و غیره، احتمالا دوام آن به این میزان نخواهد بود و این به مدت زمان Standby دستگاه اشاره دارد. به هر حال، طبق گفته نوکیا این دستگه‌ها شامل یک مدیریت صرفه جویی در باتری مجهز به هوش مصنوعی برای بهبود عمر باتری می‌شوند.

نوکیا C32 دارای اسکنر اثر انگشت کناری است. این دستگاه همچنین دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با حالت شب، حالت پرتره و HDR خودکار و همچنین دوربین ماکرو اختصاصی 2 مگاپیکسلی است. در قسمت جلویی این گوشی شامل یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی می‌شود و حتی با ماسک هم چهره را شناسایی می کند. در قسمت داخلی، از تراشه Unisoc SC9863A با 3/4 گیگابایت رم و 64/128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. البته می توانید حافظه آن را با کارت حافظه micro SD گسترش داد. این گوشی شامل اندروید 13 می‌شود و نوکیا وعده به روز رسانی امنیتی سه ماهه برای دو سال را داده است.

نوکیا C22
نوکیا C22

نوکیا C22 یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی دارد. این دستگاه از همان دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با قابلیت شناسایی چهره برخوردار است. این گوشی دارای 2/3 گیگابایت و 64 گیگابایت حافظه داخلی است. همچنین شامل اسلات کارت micro SD می‌شود. این گوشی دارای پنل پلاستیکی پشتی و اسکنر اثر انگشت است.

نوکیا C32 از امروز در رنگ های زغالی، سبز و صورتی به فروش می رسد. قیمت آن از 129 یورو شروع می شود. نوکیا C22 در رنگ مشکی و بژ عرضه می شود و از امروز با قیمت حدود 109 یورو به فروش می رسد. این دو دستگاه به نوکیا C02 عرضه‌شده در اوایل این ماه و C12 عرضه‌شده در ژانویه، خواهند پیوست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.