نگاهی به اجزای داخلی آیفون 15پرو

آیا می‌خواهید نگاهی به داخل آیفون 15پرو داشته باشید؟ این تلفن همراه پرچمدار هنوز برای فروش عرضه نشده، اما افرادی در PBKreviews دستگاه را باز کرده‌اند و جزییات جدیدی از آن را رسانه ای کرده اند.

به گزارش تکناک، در بررسی این گوشی قاب میانی بازطراحی شده به همراه تمام اجزا واقع شده زیر صفحه نمایش و پشت شیشه آیفون ۱۵ پرو مورد تجزیه وتحلیل قرار گرفته است.

ویدیو با دقت برداشتن صفحه نمایش با استفاده از یک دستگاه جداسازی صفحه نمایش و یک پیک پلاستیکی آغاز می‌شود. سپس، PBKreviews اتصال صفحه نمایش را از بدنه تلفن جدا کرده و یک سری کابل را جدا می‌کند. در این حالت، به دقت به مجموعه دوربین آیفون ۱۵ نگاه می‌اندازیم که سه پیچ فیلیپس برای نگه داشتن آن استفاده شده است.

پس از برداشت کامل مجموعه دوربین، PBKreviews نمایی نزدیک از دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، لنز تله‌فوتو 12 مگاپیکسلی و لنز اولتراواید 12 مگاپیکسلی آیفون ۱۵ پرو ارائه می‌دهد.

PBKreviews همچنین موفق به برداشتن دوربین جلویی 12 مگاپیکسلی و دوربین TrueDepth Face ID آیفون 15پرو می‌شود. سایر اجزا که در طول ویدیو برجسته شده است شامل موتور لمسی Taptic Engine، سنسور lidar، پورت USB-C و باتری آیفون ۱۵ پرو است.

همچنین می‌توانید ببینید که PBKreviews چگونه با استفاده از یک مکنده و یک پیک پلاستیکی، پشت شیشه دستگاه را جدا می‌کند، که یک تغییر طراحی است که اپل با آیفون ۱۴ انجام داد تا تعمیر آن را آسان‌تر کند.

اگرچه تغییر طراحی آیفون 15پرو ممکن است دستگاه را مکانیکی تر و برای تعمیر ارزان‌تر کند، این نیاز به جفت شدن و هماهنگی قطعات اپل را تغییر نمی دهد، که از بازیافت قطعات قدیمی یا خرید قطعات جدید توسط تعمیرکاران و تعمیرگاه ها جلوگیری می کند.

به دلیل این مانع، iFixit امتیاز قابلیت تعمیر آیفون ۱۴ را از هفت به چهار کاهش داد. هنوز iFixit ویدیوی تجزیه و تحلیل آیفون 15پرو را منتشر نکرده است، اما احتمالاً به دلیل محدودیت‌های مشابه، می‌توانیم انتظار امتیاز مشابهی را داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.