هدست واقعیت ترکیبی اپل بهار امسال رونمایی می‌شود

طبق گزارش جدید مارک گورمن از بلومبرگ، اپل ممکن است از هدست واقعیت ترکیبی خود، در بهار امسال رونمایی کند.

طبق گزارش جدید مارک گورمن از بلومبرگ، اپل ممکن است از هدست واقعیت ترکیبی خود، در بهار امسال رونمایی کند.

به گزارش تکناک، پس از هفت سال توسعه و تأخیر فراوان، ظاهراً از هدست AR/VR اپل پیش از رویداد WWDC 2023 رونمایی خواهد شد.

تا همین اواخر، اپل قصد معرفی این هدست در ژانویه 2023 و عرضه آن در اواخر سال را داشت. اکنون این شرکت قصد رونمایی از آن در ژوئن امسال و قبل از کنفرانس سالانه توسعه دهندگان در سراسر جهان را دارد.

در حال حاضر برخی توسعه دهندگان منتخب به دستگاهی با سیستم عامل اجرایی به نام “Borealis”، دسترسی پیدا کرده اند. احتمالاً پس از انتشار، سیستم عامل آن xrOS نام خواهد گرفت.

گورمن انتظار نام «Reality Pro» برای این هدست را دارد. در WWDC 2023 ژوئن به توسعه دهندگان اطلاعات بیشتری در مورد ویژگی های نرم افزاری آن داده خواهد شد و ارسال آن در پاییز 2023 برای مشتریان آغاز می‌گردد.

نکته قابل توجه استفاده اپل از متخصصین بخش‌های مختلف برای اجرایی کردن عرضه آن در سال جاری و به طور بالقوه مواجهه پروژه‌های دیگر با مشکل است.

به منظور تحقق این امر، اپل چندین بخش مهندسی سخت افزار و نرم افزار را به‌کار گرفته است. این امر پروژه های دیگر مواجه با تأخیر و کاهش بودجه ناشی از رکود اقتصادی را دچار مشکل کرده است. این مساله ممکن است به معنی ارائه دستاوردهای کمتر اپل برای خودنمایی در سال جاری باشد.

با وجود تأخیر، به نظر می رسد هدست اپل به سمت عرضه در حال حرکت است. طبق گزارش منتشر شده اخیر، جزئیات جدیدی از این دستگاه از جمله وجود باتری کمری، digital crown، تراشه H2 و موارد دیگر فاش شده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.