هدفون جدید Baseus AeQur به بازارآمد

شرکت Baseus اولین هدفون های بی‌سیم TWS خود با نام G10 را با پشتیبانی از LE Audio و Spatial Sound معرفی کرده است.

به گزارش تکناک، هدفون بی‌سیم بلوتوثی  Baseus AeQur سری G10 اولین هدست بلوتوثی بی‌سیم واقعی (TWS) این برند است که از تکنولوژی اتصال دوگانه استفاده می کند.

هدفون های بی‌سیم TWS سری AeQur G10 پشتیبانی از اتصال بلوتوث و آداپتور بلوتوث را دارند. همچنین، از تعویض آزاد دو دستگاه متصل به صورت همزمان و  از پروتکل انتقال بلوتوث 5.3 و LE Audio پشتیبانی می کنند و با رمزگذاری LC3 با زمان پاسخ کوتاه 25 میلی ثانیه انتقال داده می‌شوند. در ضمن، گیرنده بلوتوث می‌تواند در جعبه شارژ هدفون های بی‌سیم ذخیره شود.

هدفون های بی‌سیم TWS جدید Baseus دارای فناوری صوتی Baseus BPT با موقعیت یابی نقطه ثابت و اثرات صوتی فضایی 360 درجه هستند. این دستگاه می‌تواند برای موقعیت یابی صدا در بازی‌های ویدیویی استفاده شود و دارای افکت نوری نیم‌دایره‌ای و فناوری کاهش نویز تماس چهار میکروفونی است. گوشی‌های بی‌سیم TWS سری AeQur G10 Baseus در نسخه‌های آبی یخی و نارنجی در دسترس هستند و دارای حالت موسیقی زنده هستند. هدفون همچنین از فناوری صوتی فضایی Baseus BISA برای بهینه‌سازی خروجی صدا پشتیبانی می‌کند.

تاکنون جزئیاتی درباره تاریخ عرضه و قیمت گوشی‌های بی‌سیم TWS جدید Baseus G10 اعلام نشده است. با این حال، انتظار می‌رود این محصولات به زودی عرضه شوند. همچنین در حال حاضر مشخص نیست که گوشی‌های بی‌سیم TWS سری AeQur G10 Baseus در بازارهای خارجی در دسترس خواهند بود یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.