همه آنچه باید از Photoshop AI Generator بدانید

اگر به دنبال ابزارهای هوش مصنوعی برای سرعت بخشیدن به ویرایش تصاویر هستید، احتمالاً نام Photoshop AI Generator را شنیده اید.

به گزارش تکناک، در این مطلب برخی از برجسته ترین ویژگی های هوش مصنوعی تولید کننده فوتوشاپ آورده شده است و امیدواریم با خواندن آن به این نتیجه برسید که آیا این ابزار برای شما کارایی دارد یا خیر.

ادوبی اخیراً ویژگی‌های هوش مصنوعی را به فتوشاپ اضافه کرده است، و این کار بزرگی است. Generative Fill فرآیند ویرایش را با سریع‌تر و دقیق‌تر کردن آن بهبود می‌بخشد.

همچنین به ویراستاران اجازه می‌دهد تا بدون استفاده از سرویس‌های دیگری مانند Midjourney و Stable Diffusion، هوش مصنوعی را روی نرم‌افزاری که به آن عادت کرده‌اند، امتحان کنند.

دستکاری خودکار تصویر

Generative Fill یک فرآیند حذف بدون دردسر را برای عناصر ناخواسته ارائه می دهد. شیئی را که می خواهید پاک کنید انتخاب کنید و اجازه دهید هوش مصنوعی جادوی خود را انجام دهد. پیکسل های اطراف به طور هوشمندانه شکاف را پر می کنند و ثبات صحنه و بافت های واقعی را حفظ می کنند.

علاوه بر این، به شما امکان می دهد اشیاء موجود در تصویر خود را تغییر دهید. به سادگی قسمت مورد نظر را انتخاب کنید و از پیام های متنی برای تغییر ظاهر آن استفاده کنید.

تولید اشیاء جدید

یکی از ویژگی های هیجان انگیز این است که می توانید اشیاء کاملاً جدیدی را به صحنه خود اضافه کنید. فقط ناحیه مورد نظر را انتخاب کنید و آنچه را که می خواهید اضافه کنید را با یک پیام متنی توضیح دهید.

Generative Fill پیکسل ها، نور و پرسپکتیو اطراف را تجزیه و تحلیل می کند، سپس چندین مورد متنوع را برای انتخاب شما ارائه می کند.

دستکاری هوش مصنوعی بدون ضرر

Generative Fill روی چندین لایه کار می کند. این به این معنی است که می توانید انواع مختلف را امتحان کنید و در صورت نیاز به راحتی به نسخه اصلی برگردید.

علاوه بر این، این ابزار به طور یکپارچه با سایر ویژگی های فتوشاپ ادغام می شود و به شما این امکان را می دهد که خلاقیت های خود را بیشتر اصلاح و شخصی سازی کنید.

تولید پس زمینه

Photoshop AI Generative Fill دستکاری پس زمینه را بدون دردسر می کند. می‌توانید بوم را برای چشم‌اندازی وسیع‌تر گسترش دهید یا پس‌زمینه ناموزون را با منظره‌ای خیره‌کننده جایگزین کنید.

ناحیه ای را که می خواهید تغییر دهید انتخاب کنید و اقدام مورد نظر خود را انتخاب کنید. حتی می‌توانید برای جزئیات خاص، دستورات متنی ایجاد کنید.

نتایج ایجاد شده به طور یکپارچه با صحنه موجود ترکیب می شوند و نور، سایه ها و پرسپکتیو را برای ظاهری طبیعی حفظ می کنند.

هوش مصنوعی مولد فوتوشاپ برای چیست؟

با توجه به اینکه شرکت‌های بزرگ ویژگی‌های هوش مصنوعی را در همه موارد جمع می‌کنند، طبیعی است که بدانیم آیا در Adobe Photoshop نیز مفید است یا خیر. خوشبختانه، به نظر می رسد بسیاری از سناریوها با Photoshop AI Generator مطابقت دارند.

ویرایش قابل دسترس برای همه

ویرایش دستی تصاویر به سطحی از مهارت و تجربه نیاز دارد. با این حال، Photoshop AI Generator به شما این امکان را می‌دهد تا توضیح دهید که می‌خواهید تصویر شما چگونه باشد.

در حالی که هنوز به اندازه یک ویرایشگر حرفه ای نیست، می تواند روند را به طور قابل توجهی ساده کند. همچنین می‌تواند با مدیریت ویرایش‌های ساده در حالی که روی ویرایش‌های پیچیده‌تر کار می‌کند، کار را برای ویرایشگران حرفه‌ای آسان‌تر کند.

ایجاد تصاویر آزمایشی

هوش مصنوعی فتوشاپ می تواند در صنایعی مانند ساخت و ساز که در آن شما نمی توانید بگویید یک ساختار در یک فضای خاص چگونه به نظر می رسد مفید باشد.

به عنوان مثال، اگر می‌خواهید خانه‌ای در کنار ساختمان‌های آپارتمانی بسازید، می‌توانید از Generative Fill استفاده کنید تا تصوری تقریبی از نحوه قرار گرفتن خانه در بین آپارتمان ها پیدا کنید.

نحوه استفاده از Photoshop AI Generator

Generative Fill مستقیماً در Adobe Photoshop ادغام شده است. بنابراین، اگر آخرین نسخه نرم افزار را دارید، نیازی به دانلود افزونه نخواهید داشت.

  • فتوشاپ را باز کنید و تصویر خود را آپلود کنید.
  • در سمت چپ بالای صفحه، نوار Generative Fill را خواهید دید. روی 3 نقطه کلیک کنید.
  • موقعیت پین نوار را انتخاب کنید تا هنگام ویرایش، آن را در جای خود قفل کنید.
  • جایی را که می خواهید از ابزار روی تصویر خود استفاده کنید، انتخاب کنید.
  • روی Generative Fill کلیک کنید.
  • درخواست خود را بنویسید. روی Generate کلیک کنید.
  • فتوشاپ، تصویر شما را بر اساس درخواست شما ویرایش یا تولید می کند و 3 تغییر را برای انتخاب در اختیار شما قرار می دهد. سپس می توانید نتایج نهایی را ذخیره کنید.

فتوشاپ یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین ویرایشگرهای تصویر است. در حالی که ابزارهای بی شماری برای تولید تصویر توسط هوش مصنوعی وجود دارد، Photoshop AI Generator هنوز هم جایگاه خود را نزد متخصصان ویرایش حفظ کرده است.

با این حال، اگر علاقه ای به استفاده از هوش مصنوعی برای ویرایش تصاویر ندارید و ویژگی متن به تصویر را ترجیح می دهید، توصیه می شود از گزینه های پیشرفته تر و ارزان تر مانند Midjourney استفاده کنید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.