همه رویداد های بازی در تابستان 2023

تابستانی پر از ماجراجویی و سرگرمی را پیش رو داریم چرا که رویدادهای بازی بسیار زیادی در راه است که با فستیوال Summer Game ۲۰۲۳ به اوج خود می‌ رسد.

به گزارش تکناک، هر چند که رویداد E3 2023 لغو شده است اما به هیچ وجه نمی‌توان گفت که هیچ نمایش جذابی برای تماشای سوپرایزها و رونمایی‌های بازی های جدید وجود نخواهد داشت. فصل بازی‌های تابستانی با برگزاری یک سری رویدادها توسط ناشران و صاحبان پلتفرم‌های مختلف آغاز می‌شود. در هفته‌های آینده، جزئیاتی درباره‌ی برخی از بهترین بازی‌هایی که در سال‌های آینده عرضه می شوند، ارائه خواهد شد. در ادامه همه چیزی که باید بدانید، بیان شده است.

فستیوال Summer Game  چیست؟

فستیوال Summer Game  یک مجموعه از نمایشگاه‌ها و پخش زنده‌های مختلف است که توسط جف کیلی و تیمش برگزار می‌شود. کیلی همچنین به عنوان مجری Opening Night Live در Gamescom و Game Awards شناخته می‌شود.

ابن فستیوال  اولین بار در سال ۲۰۲۰ آغاز شد، زمانی که ویروس کووید-۱۹ رویدادهای حضوری بازی‌ها مانند E3 را به تعطیلی کشاند ولی این برنامه در سال های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ نیز به همین شکل و حتی فشرده‌تر برگزار شد. فستیوالSummer Game ، در رابطه با بازی‌های مختلف، اعلامیه‌ها و بروزرسانی‌هایی داشته است، بنابراین به هیچ عنوان نباید این رویداد را از دست بدهید.

در این گزارش با توجه به مخاطبان یکسان، همه رویداد هایی را که بخشی از فستیوال Summer Game هستند و همچنین برخی دیگر که بخشی از این فستیوال نیستند، مرتب شده است. لیست را با اعلام رویدادها و یا آمدن جزئیات جدید به روز خواهیم کرد. رویدادها به ترتیبی که در طول هفته‌های پیشرو برگزار می‌شوند در لیست قرار دارند. همچنین، هرگاه لینک‌های مربوط به نمایش‌های آینده در دسترس قرار بگیرد، به این لیست اضافه خواهند شد.

فستیوال Summer Game

این رویداد بازی های تابستانی بازی کامل به میزبانی Keighley، برگزار خواهد شد. این نمایشگاه در تاریخ ۸ ژوئن ساعت ۱۲:۰۰ ظهر به وقت غرب آمریکا برگزار خواهد شد. در حال حاضر، ما می‌دانیم که این نمایشگاه دارای اولین نمایش گیم‌پلی Mortal Kombat 1 است و نمایشگاه کامل حدود دو ساعت ادامه خواهد داشت.

روز توسعه ‌دهندگان در فستیوال Summer Game

بلافاصله پس از پایان فستیوال Summer Game ، رویداد رسمی توسعه‌دهندگان (Day of the Devs) توسط استودیوی Xbox Double Fine Productions و با همکاری iam8bit برگزار خواهد شد. در تاریخ ۸ ژوئن ساعت ۲:۰۰ بعدازظهر به وقت غرب آمریکا، شما قادر خواهید بود مجموعه‌ای از بازی‌های مستقل آینده را بررسی کنید.

نمایشگاه بازی‌های Xbox و STARFIELD DIRECT در فستیوال Summer Game

نمایشگاه سالانه بازی‌های Xbox بازگشته است و این بار با یک رونمایی از استودیوی بازی Bethesda در ژانر فضایی علمی-تخیلی به نام Starfield همراه است.

نمایش کامل را در تاریخ ۱۱ ژوئن ساعت ۱۰:۰۰ صبح به وقت غرب آمریکا تماشا کنید. پس از پایان نمایشگاه اصلی، Starfield Direct آغاز خواهد شد. در این ارائه، اطلاعاتی درباره همه آنچه در آینده نزدیک به Xbox Game Pass می‌آید و جزئیاتی در مورد بازی‌های آینده اول ‌شخص Xbox ارائه خواهد شد.

نمایشگاه یوبی‌سافت

یوبی‌سافت در ابتدا قصد حضور در E3 2023 را داشت، اما در نهایت از آن انصراف داد و به لغو آن کمک کرد. یوبی‌سافت در حال حاضر در تاریخ ۱۲ ژوئن ساعت ۱۰:۰۰ صبح به وقت غرب آمریکا یک نمایشگاه ویژه برگزار خواهد کرد. هرچند جزئیات بیشتری در مورد آنچه انتظار می‌رود، وجود ندارد، اما یوبی‌سافت قصد دارد تا آوریل ۲۰۲۴، هشت بازی را منتشر کند . این امر نشان می دهد که این شرکت عناوین زیادی برای نمایش خواهد داشت.

سرگرمی برای همه

احتمالا در هفته‌های آینده، برای هر سلیقه‌ای که در بازی‌ها دارید، چیزی وجود خواهد داشت. از نمایشگاه‌ها و رویداد (event : temporary and scheduled happening, like a conference, festival, competition or similar) های شرکت‌های سازنده بازی‌های اول شخص تا اعلان‌های مربوط به بازی‌های چندپلتفرمی، تابستان آغاز ماجراهای جدیدی در دنیای بازی‌ها خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.