ویژگی‌های جدید انتشار ویدیو در توییتر

توییتر به عنوان یک شبکه اجتماعی متن محور شناخته می‌شود، اما این پلتفرم در سال های اخیر قابلیت های خود را با مواردی مانند Spaces و ویدیو های طولانی تر گسترش داده است.

به گزارش تکناک،  اکنون طبق اطلاعات منتشر شده توسط آندریا کانوی، طراح ارشد محصول این شرکت به نظر می‌رسد کاربران توئیتر به زودی ویژگی‌های ویدئویی بیشتری را دریافت خواهند کرد.

تمایل توییتر به تبدیل به یک پلتفرم انتشار ویدیو

تصویر منتشر شده توسط کانوی، نشان‌دهنده منوی جدیدی هنگام تماشا ویدیو در برنامه تلفن همراه توییتر توسط کاربران است. این منو شامل گزینه هایی مانند زیرنویس، سرعت پخش و حتی دکمه دانلود خواهد بود. کاربران همچنین می توانند به راحتی ویدئو را در شبکه اجتماعی یا گزارش خود به اشتراک بگذارند.

برخی از این ویژگی‌ها از قبل در توئیتر وجود دارند، اما دسترسی به آن‌ها زیاد ساده نیست. این مسأله نشان‌دهنده جدیت توئیتر در رقابت با پلتفرم‌های دیگر مانند تیک‌تاک و حتی یوتیوب است. همچنین طبق گفته کانوی به برخی از کاربران، می توان انتظار ارائه برخی از گزینه‌های پشتیبانی از تصویر در تصویر و وضوح را داشت.

هنوز زمان راهیابی این ویژگی‌های جدید به توئیتر مشخص نیست. اما اعلام آن‌ها توسط یکی از طراحان اصلی توئیتر خبر خوبی محسوب می‌شود.

سال گذشته، این پلتفرم ویدئوهای عمودی تمام صفحه، شبیه به تیک‌تاک و Reels اینستاگرام را معرفی کرد. همچنین اخیراً، توییتر به مشترکین طرح توییتر آبی اجازه آپلود ویدئو های تا دو ساعته را در این شبکه اجتماعی داده است. با این حال، هنوز از ویدئو های 4K پشتیبانی نمی کند، و این مسأله در مقایسه با یوتیوب یک نقطه ضعف بزرگ محسوب می‌شود.

این ویژگی‌ها برای کاربران توئیتر در iOS و اندروید ارائه خواهد شد، اما درمورد کاربران مک نمی‌توان چنین گفت. طبق گزارش چنس میلر از 9to5Mac، این برنامه در ماه‌های اخیر به‌روزرسانی دریافت نکرده است و جای خالی تعدادی ویژگی در آن احساس می‌شود. متأسفانه، هیچ نشانه ای از ارائه این ویژگی در نسخه مک این برنامه وجود ندارد و ارائه آن بیشتر به طول خواهد انجامید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.