بازی Assassins Creed Mirage پاییز منتشر می شود

بازی محبوب و پر طرفدار  Assassins Creed Mirage در تاریخ 12 اکتبر برای پلی استیشن، ایکس باکس و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

به گزارش تکناک، بازی Assassins Creed Mirage در تاریخ 12 اکتبر امسال در فروشگاه‌ها منتشر خواهد شد. این تاریخ به طور رسمی در نمایشگاه PlayStation امروز اعلام شد، اما به نظر می‌رسد قبل از این، اطلاعات به بیرون درز کرده است. فروشندگان ژاپنی بازی را با تاریخ عرضه 12 اکتبر در لیست خود قرار داده بودند. طبق یک توییت از Gematsu، فروشندگان ژاپنی در لیست بازی‌ها از تاریخ‌های موقت استفاده نمی‌کنند و فقط در صورت رسمی بودن تاریخ، آن را درج می‌کنند.

عنوان Assassins Creed Mirage شخصیت جانبی بسیم ابن اسحاق را از Assassin’s Creed Valhalla به خود اختصاص می‌دهد و داستان در قرن نهم در شهر بغداد روایت می‌شود. این بازی در در نمایشگاه Ubisoft Forward در سال گذشته به عنوان یکی از چندین بازی آینده‌ سری Assassin’s Creed، از جمله یک بازی برای گوشی موبایل معرفی شد.

به گفته یوبیسافت، بازی Assassins Creed Mirage  بیشتر به سبک اکشن-ماجراجویی برده شده است و از قالب پیچیده و شبیه به بازی‌های نقش‌آفرینی RPG اخیر در سری Assassin’s Creed دور می‌شود. بسیم دسترسی به ابزارهای مورد علاقه طرفداران این مجموعه مانند تیغه مخفی در انگشت و همچنین مهارت‌های جدیدی مانند توانایی پرش با نیزه را نیز دارد.

مایت هایت، مدیر ارتباطات جهانی یوبیسافت، در یک وبلاگ که Mirage را اعلام می‌کند، نوشت: با توجه به پانزدهمین سالگرد این مجموعه، ما فکر کردیم که این فرصت مناسبی است تا یک بازی با گیم ‌پلی، گرافیک و داستانی که به ریشه‌هایمان بازمی‌گردد، تولید کنیم.

تریلر حاضر گیمرها را به یاد اولین نسخه از بازی Assassin’s Creed (video game series) می‌اندازد. در این تریلر، بسیم با چاقوی خود مهاجمان را از بام‌های یک شهر بیابانی وسیع نابود می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.