همه چیز درباره بازی Diablo 4

به زودی بازی Diablo 4 منتشر می شود و این گزارش همه چیز  را درباره زمان انتشار، شرایط دسترسی زودهنگام، تاریخ پیش ‌بارگیری و موارد دیگر  این بازی به شما می گوید. 

به گزارش تکناک، بازی Diablo 4، آخرین نسخه از سری بازی‌های اکشن بسیار محبوب Blizzard است که به زودی در دسترس قرار خواهد گرفت. صحنه‌های ابتدایی این بازی، بازخورد بسیار مثبتی از طرف طرفدارانی که در آزمایش‌های بتا و Server Slam آن شرکت کرده‌اند، دریافت کرده‌اند. با نزدیک شدن به تاریخ انتشار رسمی این ماجراجویی ترسناک و پر از شیاطین، هیجان جامعه گیمرها به اوج خود رسیده است.

Blizzard قبل از انتشار Diablo 4، اطلاعات کاملی درباره عرضه جهانی این بازی و زمانی که بازیکنان می‌توانند انتظار راه‌اندازی سرورها را داشته باشند، اعلام کرده است. در ادامه، تمام جزئیاتی که باید درباره زمان عرضه، تاریخ پیش ‌بارگیری، روش دانلود و بازی، حجم دانلود و سایر موارد مربوط به Diablo 4 بدانید، ذکر شده است.

تاریخ انتشار و زمان شروع بازی Diablo 4

اگرچه تاریخ رسمی انتشار Diablo 4 به عنوان ۶ ژوئن ۲۰۲۳ درج شده است، اما بازی (game : structured form of play) در آخرین ساعات ۵ ژوئن در آمریکای شمالی و جنوبی فعال خواهد شد. با این حال، انتشار Diablo 4 جهانی است، بنابراین همه در سراسر جهان می‌توانند در همان زمان بازی کنند.

در لیست زیر، تاریخ و زمان انتشار جهانی Diablo 4 در مناطق زمانی مختلف ذکر شده است. لطفا توجه کنید که اگر منطقه زمانی خود را در اینجا نبینید، می‌توانید از این تبدیل کننده منطقه زمانی جالب برای تبدیل یکی از این زمان‌ها به منطقه زمانی خود استفاده کنید.

  • June 5, 4:00 p.m. PT
  • June 5, 7:00 p.m. ET
  • June 5, 8:00 p.m. BRTJune 6, 12:00 a.m. BST
  • June 6, 1:00 a.m. CEST
  • June 6, 2:00 a.m. TRT
  • June 6, 8:00 a.m. KST
  • June 6, 9:00 a.m. AEST
  • June 6, 11:00 a.m. NZST

تاریخ و زمان شروع دسترسی زودهنگام به بازی Diablo 4

دسترسی زودهنگام به بازی برای همه کسانی که پیش خرید Diablo 4 را در نسخه Digital Deluxe یا Ultimate انجام داده‌اند، قابل دسترسی است. شما می‌توانید با دسترسی زودهنگام به RPG Blizzard در ۱ ژوئن (۲ ژوئن در مناطق خارج از آمریکا) به مدت چهار روز زودتر از تمامی محتوا و ویژگی‌های زمان عرضه، از بازی لذت ببرید.

در ادامه زمان‌ شروع رسمی برای دسترسی زودهنگام Diablo 4 را فهرست کرده‌ایم. توجه داشته باشید که این زمان‌ها مشابه زمان‌های عرضه کامل بازی است که در بالا به آن اشاره کردیم.

  • June 1, 4:00 p.m. PT
  • June 1, 7:00 p.m. ET
  • June 1, 8:00 p.m. BRT
  • June 2, 12:00 a.m. BST
  • June 2, 1:00 a.m. CEST
  • June 2, 2:00 a.m. TRT
  • June 2, 8:00 a.m. KST
  • June 2, 9:00 a.m. AEST
  • June 2, 11:00 a.m. NZST

 

تاریخ و زمان پیش بارگیری DIABLO 4

شرکت Blizzard به طرفداران بازی Diablo 4 (Diablo IV : 2023 role-playing video game developed by Blizzard Entertainment) امکان می‌دهد که قبل از شروع بازی، آن را پیش بارگیری کنند، تا بازیکنان بتوانند به راحتی و بدون نیاز به دانلود در لحظه‌ شروع، بازی را آغاز کنند. این ویژگی به ویژه برای افرادی که اینترنت کند دارند، بسیار مفید است.

تاریخ رسمی پیش بارگیری بازی Diablo 4 در تاریخ ۳۰ می، ساعت ۴:۰۰ بعدازظهر غرب آمریکا و ۷:۰۰ بعدازظهر در شرق آمریکا مشخص شده است و این امکان در همه‌ پلتفرم‌های بازی از جمله Xbox Series X|S، Xbox One، ویندوز PC، PS5 و PS4 در دسترس خواهد بود. برای پیش بارگیری، شما باید یک نسخه از بازی Diablo 4 را خریداری کرده باشید.

چگونه بازی Diablo 4 را دانلود کنیم؟

شرکت Blizzard به طرفداران بازی Diablo 4 امکان می‌دهد که قبل از شروع بازی، آن را پیش بارگیری کنند، تا بازیکنان بتوانند به راحتی و بدون نیاز به دانلود در لحظه‌ شروع، بازی را آغاز کنند. این ویژگی به ویژه برای افرادی که اینترنت کند دارند، بسیار مفید است.

آیا به دنبال دانلود بازی DIABLO 4 هستید تا ببینید که تمام هیاهو مربوط به آن برای چیست؟ پس از انجام مراحل زیر که با پلتفرم شما سازگار هستند، به زودی با گیم پلی این بازی آشنا خواهید شد.

کامپیوتر شخصی با ویندوز

  1. ابتدا برنامه Battle.net client را اجرا کنید. اگر نصب ندارید، آن را دانلود کنید.
  2. سپس، در قسمت Favorites روی نماد + کلیک کنید.
  3. از گزینه‌ها، Diablo IV را انتخاب کنید.
  4. برای باز کردن صفحه بازی Diablo IV روی آیکون Diablo IV در قسمت Favorites کلیک کنید.
  5. برای دانلود و نصب بازی، روی دکمه Install کلیک کنید.
  6. در نهایت، پس از اتمام نصب، روی دکمه Play کلیک کنید تا بازی Diablo 4 را شروع کنید.

Xbox

  1. ابتدا فروشگاه Xbox Store را اجرا کنید.
  2. در نوار جستجو، برای پیدا کردن لیست بازی Diablo IV، جستجو کنید.
  3. سپس، روی گزینه Download کلیک کنید.
  4. در نهایت، پس از اتمام نصب، روی دکمه Play کلیک کنید تا بازی Diablo 4 را شروع کنید.

پلی‌استیشن

  1. ابتدا فروشگاه PlayStation Store را اجرا کنید.
  2. در نوار جستجو، برای پیدا کردن لیست بازی Diablo IV، جستجو کنید.
  3. سپس، روی گزینه Download کلیک کنید.
  4. در نهایت، پس از اتمام نصب، روی دکمه Play کلیک کنید تا بازی Diablo 4 را شروع کنید.

اگر بازی را روی کامپیوتر شخصی خود بازی می‌کنید و دارای یک SSD هستید توصیه می‌شود که بازی را روی آن نصب کنید. این کار باعث کاهش چشمگیری در زمان بارگذاری خواهد شد و تجربه بازی شما را بهبود خواهد بخشید.

حجم دانلود

اگرچه Blizzard اندازه دقیق دانلود Diablo 4 در سیستم های Xbox و PlayStation را فاش نکرده است، اما ضرورت دسترسی به 90 Gb فضای خالی برای نصب و بازی کردن بازی در سیستم PC را در الزامات سیستمی رسمی Diablo 4 برای PC تأیید می‌کند. احتمالاً برای نسخه های کنسولی نیز به همین اندازه فضای خالی نیاز خواهید داشت، اگرچه میزان دقیق مورد نیاز برای هر کنسول کمی کمتر یا بیشتر خواهد بود.

Diablo 4 قرار است در تاریخ 6 ژوئن 2023 به صورت کامل برای Xbox Series X|S، کنسول های Xbox One، کامپیوترهای ویندوزی، PS5 و PS4 عرضه شود و به طور پیش فرض دسترسی اولیه برای طرفدارانی که نسخه Ultimate Edition را پیش خرید کرده‌اند، فراهم خواهد شد. این بازی با پتانسیلی بسیار برای تبدیل شدن به یکی از بهترین بازی های کامپیوتری برای طرفداران بازی های ماجراجویی و نبرد hack-and-slash است و ما در انتظار عرضه آن هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.