همه چیز درباره گوشی جدید ردمی K60 اولترا

ردمی K60 اولترا، گوشی پرچمدار بعدی مجموعه تجاری شیائومی برای بازار چین است. این دستگاه به عنوان جانشین ردمی K50 اولترا وارد بازار خواهد شد.

به گزارش تکناک، انتظار می رودK6  اولترا مانند نسل قبلی خود در انحصار بازار چین باقی بماند. همانطور که نسخه اصلاح شدهK50  اولترا با نام شیائومی 12T پرو در بازار جهانی منتشر شد، گفته می شود نسخه اصلاح شده K60 اولترا به زودی با نام شیائومی 13T پرو در سطح جهانی عرضه خواهد شد. در اینجا مشخصات K60 اولترا بررسی شده است.

تاریخ عرضه ردمی K60 اولترا

ردمی K60 اولترا قرار است در ساعت 7 بعد از ظهر (به وقت محلی) 14 اوت در چین عرضه شود. این رویداد به صورت زنده در ویبو و دیگر پلتفرم های پخش در چین پخش خواهد شد. در همین رویداد، شیائومی محصولات دیگری مانند تلفن تاشو شیائومی میکس فولد 3، تبلت شیائومی پد 6 مکس و شیائومی بند 8 پرو را معرفی خواهد کرد.

طراحی ردمی K60 اولترا

ردمی K60 اولترا در رنگ های فیروزه ای و مشکی وارد بازار خواهد شد. صفحه‌نمایش آن تخت به همراه حفره صفحه نمایش مرکزی، حاشیه‌های باریک و اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر خواهد بود. در پشت شیشه ای دستگاه ماژول دوربین به صورت بیرون زده و به رنگ مشکی است. علاوه بر این، این اولین گوشی ردمی دارای رتبه IP68 مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است. یکی از مدیران شیائومی همچنین اشاره کرده است که یک نسخه سفید خاص از K60 اولترا عرضه خواهد شد.

مشخصات ردمی K60 اولترا (شایعه شده)

ردمی K60 اولترا با یک پنل OLED  ۶.۶۷ اینچی با وضوح 1.5K، ریفرش ریت 144 هرتز، طیف رنگی P3 و روشنایی 2600 نیت وارد بازار خواهد شد. این شرکت پیش‌از این استفاده از تراشه نمایشگر PixelWorks X7 در صفحه نمایش برای ارائه یک تجربه تماشای پیشرفته را تأیید کرده است.

هیچ اطلاعاتی در مورد دوربین جلوی ردمی K60 اولترا وجود ندارد. با این حال، وجود یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX800 مجهز به OIS و قادر به ضبط ویدیوهای 8K در پنل پشتی آن تایید شده است. جزئیات دیگر دوربین های این دستگاه هنوز فاش نشده است.

این دستگاه از تراشه Dimensity 9200 Plus قدرت می‌گیرد. و طبق تأییدیه پیشین این شرکت، بالاترین نسخه آن از 24 گیگابایت رم LPDDR5x و 1 ترابایت حافظه UFS 4.0 برخوردار خواهد بود. این دستگاه با سیستم عامل اندروید 13 و پوسته MIUI 14 عرضه می شود.

اطلاعاتی در مورد اندازه باتری دستگاه در دسترس نیست. با این حال، انتظار می رود با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی وارد بازار شود. در بخش اتصال، انتظار می‌رود این دستگاه دارای پشتیبانی از دو سیم‌کارت، 5G، Wi-Fi 6e، بلوتوث 5.3، GPS، بلستر IR، درگاه USB-C و بلندگوهای استریو دوگانه باشد.

قیمت ردمی K60 اولترا (مورد انتظار)

شیائومی هنوز تاریخ عرضه ردمی K60 اولترا را تایید نکرده است. به احتمال زیاد، ممکن است با قیمت اولیه 414 دلار عرضه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.