همکاری گوگل و تایتو برای توسعه بازی AR Space Invaders

گوگل و تایتو در حال همکاری بر روی نسخه جدیدی از واقعیت افزوده بازی کلاسیک Space Invaders هستند.

به گزارش تکناک، بازی جدید Space Invaders: World Defense با استفاده از ابزارهای گوگل مانند ARCore و Geospatial Creator که جدیداً اعلام شده، اجازه می دهد بیگانگان AR Space Invaders در اطراف مکان های دنیای واقعی پرواز کنند.

بر اساس یک GIF در توییت گوگل، به نظر می رسد که شما این بازی را مانند یک گالری تیراندازی بازی خواهید کرد. در GIF، تعداد انگشت شماری از بیگانگان در نزدیکی و اطراف یک تصویر شهری ثابت ظاهر می شوند، و یک شبکه ظاهر می شود تا بازیکن بتواند بیگانگان را در آسمان منفجر کند.  احساس می شود که این فیلم ممکن است به طور کامل نشان دهنده بازی نهایی نباشد و به نظر می رسد بیگانگان به تازگی روی یک عکس استوک متحرک شده اند.

گوگل و تایتو همچنین یک ویدئو تبلیغاتی منتشر کردند که در بالای این پست قرار داده شده است، اما به نظر نمی رسد که کسی را در دفاع از بیگانگان نشان دهد. وب‌سایت بازی به طرز ناامیدکننده‌ای خالی است و فقط شامل ویدیوی تبلیغاتی است. در زیر توصیفی از آنچه انتظار دارید آمده است:

digikala

در طول 45 سال گذشته، SPACE INVADERS ها سعی در تسخیر جهان داشته اند. آنها برگشته اند و این بار از بعد دیگری می آیند. به عنوان یکی از بهترین خلبانان زمین، شما باید از فناوری پیشرفته کشتی فضایی و مهارت های خود استفاده کنید تا بین بُعدهای متفاوت از سیارات دفاع کنید. آینده زمین در دستان شماست! این بازی منحصر به فرد و همه جانبه توسط ARCore و Google Geospatial Creator برای ایجاد یک زمین بازی در دنیای واقعی به صورت AR و 3D طراحی شده است. از گیم پلی کلاسیک در یک بعد کاملاً جدید لذت ببرید.

به طرز عجیبی ، وب‌سایت World Defense تصویری از یک کشتی را نشان می‌دهد که در حال برخورد با بیگانگان در یک ترانشه وایرفریم است، بنابراین شاید این نیز یکی از عناصر بازی باشد.

با توجه به شرح ویدئوی تبلیغاتی، قرار است بازی در اوایل تابستان منتشر شود. امیدواریم عملکرد آن بهتر از برخی بازی های دیگر AR باشد.

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.