هوش مصنوعی نوشتن متن تبلیغاتی در لینکدین را آسان می کند

لینکدین مایکروسافت در حال راه اندازی یک ویژگی جدید هوش مصنوعی برای کمک به نوشتن متن تبلیغاتی است.

به گزارش تکناک، مایکروسافت تقریباً در تمام محصولات خود از هوش مصنوعی استفاده می کند و این شامل شبکه اجتماعی تجاری لینکدین نیز می شود. در ماه‌های اخیر، لینکدین ویژگی‌های هوش مصنوعی مولد را اضافه کرده است تا به کاربران در نوشتن پروفایل و آگهی های شغلی خود کمک کند و حتی افراد جویای کار کمک کند تا توسط مدیران استخدام شوند.

امروز، لینکدین اعلام کرد که یک ویژگی دیگر هوش مصنوعی مولد پی در پی و آرام عرضه خواهد کرد. این ویژگی با نام پیشنهادهای متنی (Copy Suggestions) معرفی شده است و برای کمک به نوشتن عناوین و متون تبلیغاتی برای کسب و کارها طراحی شده است.

این ویژگی داده ها را از صفحه لینکدین کاربر به همراه تنظیمات مدیریت کمپین آنها می گیرد. گزینه‌هایی مانند هدف کلی شرکت را در نظر می‌گیرد و همچنین به همراه مخاطبان و معیارهای هدفی که به دنبال آن هستند، تبلیغاتی را ایجاد می‌کند.

در وبلاگ این شرکت آمده است: این راه حل به شما کمک می کند تا با ایجاد محتوای مرتبط، بهره وری را افزایش دهید، این راه حل حداکثر پنج سرفصل و توصیه های کپی تبلیغات را در Campaign Manager ارائه می دهد که می توانید آنها را ویرایش کنید تا با صدای برند خود هماهنگ شوید.

لینکدین افزود که در یک مطالعه که در آن تقریباً ۲۰۰۰ CMOs ، CFOs و بازاریابان B2B سطح بالا در سراسر جهان مورد بررسی قرار گرفتند، ۵۵ درصد از آنها قصد دارند از انواعی از ویژگی‌های هوش مصنوعی مولد برای کمک به بهبود کارایی خود استفاده کنند. ویژگی پیشنهادهای متنی جدید در حال حاضر در دست آزمایش با یک گروه کوچک از کاربران در شمال آمریکا قرار دارد، اما لینکدین قصد دارد در ماه‌های آتی این ویژگی را برای افراد بیشتری گسترش دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.