هوش مصنوعی چت های اینستاگرام را متحول می کند

اینستاگرام قصد دارد یک ربات چت هوش مصنوعی (AI Chatbot) را برای تحول در گفتگوهای کاربران، به این پلتفرم اضافه کند.

به گزارش تکناک، در دنیای متلاطم رسانه‌های اجتماعی، اینستاگرام همچنان با ویژگی‌های جذابش کاربران را شگفت زده می کند. آخرین شایعات مربوط به یک ربات چت هوش مصنوعی است که به این پلتفرم محبوب به احتمال زیاد اضافه خواهد شد.

آلساندرو پالوزی، مهندس معکوس، اخیراً تصاویری را منتشر کرد که نشان می دهد اینستاگرام در حال کار بر روی یک عامل هوش مصنوعی (Artificial Intelligence : field of computer science and engineering practices for intelligence demonstrated by machines and intelligent agents) با قابلیت پاسخگویی به سؤالات و ارائه مشاوره است. اگر این حدس‌ها درست باشند، این می تواند اینستاگرام را همراه با اسنپ‌چت، به یکی از اولین پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی همراه با ربات چت‌ تبدیل کند.

ربات چت هوش مصنوعی در اینستاگرام پرکاربردتر از اسنپ چت می شود

ربات چت‌ پیشنهادی با هدف کمک به افرادی که با ترکیب پیام، دست و پنجه نرم می‌کنند طراحی شده است. این ربات چت بدون شک با قابلیت ارائه راهنمایی و پشتیبانی، می‌تواند به کاربر کمک کند که پاسخی مناسب را  برای هر کسی که به دنبال مشاوره درباره مد، سفر یا هر موضوع دیگری است را ترکیب کند. ربات چت‌ احتمالاً همراه مفیدی برای کاربران خواهد بود.

یکی از جنبه‌های منحصربه‌فرد این توسعه، پتانسیل کاربران برای انتخاب از میان طیف گسترده‌ای از شخصیت‌ها برای ربات چت خود است. تصور کنید که دارای گزینه ارتباط با شخصیت های مختلف هر یک با سبک و لهجه منحصر به فرد خودش هستید. آیا شما شخصیت همراه خنده دار و شوخ طبع را ترجیح می دهید یا شخصیتی آرام و متفکر، انتخاب به عهده خود شما خواهد بود.

علاوه بر این، به نظر می رسد اینستاگرام در حال بررسی یکپارچه سازی ربات چت در مکالمات مداوم است. کاربران فقط با یک mention @- ساده ربات چت، می توانند آن را به گفتگوهای موجود خودشان اضافه کنند. این ویژگی می تواند تعاملات روان تر و جذاب تر را تسهیل کند و تجربه کلی کاربر را بهبود بخشد.

هر چند زمان دقیق برای عرضه این ویژگی هنوز نامعلوم است، اما اظهارات پیشین مارک زاکربرگ، مدیر عامل شرکت متا، نشان می‌دهد که این شرکت به دنبال شخصیت‌های هوش مصنوعی برای Instagram (photo and video sharing social network owned by Meta Platforms) ، مسنجر و واتس‌اپ است. البته، پالوزی که سابقه خوبی در کشف ویژگی های آینده دارد، به این ادعاها نیز اعتبار می بخشد. او هفته‌ها قبل از اعلام رسمی توسط متا، شواهدی از سیستم تأیید پولی اینستاگرام را به دقت شناسایی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.