هوندا شبکه شارژ سراسری خودرو در آمریکا می سازد

هوندای آمریکایی با شرکت های Electrify America و EVgo همکاری های عمده ای انجام داده است. هدف این همکاری ها ایجاد یک شبکه شارژ سراسری است که به نفع صاحبان آینده خودروهای الکتریکی هوندا و آکورا خواهد بود.

به گزارش تکناک، دلیل عجیب بودن این خبر این است که در حال حاضر، هوندا و آکورا حتی یک خودروی تمام الکتریکی را در بازار ایالات متحده ارائه نمی کنند. با این حال، تا سال 2024، می‌توان انتظار داشت هوندا پرولوگ EV و آکورا ZDX 2024 شاسی‌بلند برقی وارد جاده‌ها شوند.

هوندا پیش‌بینی می‌کند که این مشارکتها می‌توانند تا سال 2030 تا 100،000 شارژر سریع DC را راه‌اندازی کنند و شارژ برقی خودرو را به اندازه سوخت‌گیری در پمپ بنزین راحت کنند.

در اولین حرکت صنعتی، این شرکت قصد دارد اعتبارات شارژ را در چندین شبکه ارائه دهد. این بسته‌ها می‌توانند از اعتبار شارژ عمومی ۷۵۰ دلاری EVgo تا اعتبار نصب شارژ خانگی ۵۰۰ دلاری متغیر باشند. معنای این امر برای مشتریان این است که Honda  فقط یک خودرو نمی فروشد. آنها یک اکو سیستم از راحتی را می فروشند.

چیزی که Honda را در این سفر به سمت الکتریکی سازی متمایز می کند، ایجاد یک برنامه واحد برای پاسخگویی به نیازها است. دارندگان آینده خودروهای برقی هوندا و آکورا می توانند تمام نیازهای شارژ خود را از طریق برنامه های HondaLink و Acura EV مدیریت کنند. این برنامه ها همه چیز را از پرداخت هزینه شارژ گرفته تا مکان یابی ایستگاه ها و حتی ثبت نام در طرح های اشتراک انجام می دهند.

اگرچه هر دو خودروی برقی آینده زیربنای مدل های جنرال موتورز خواهند داشت، به نظر می رسد Honda قصد دارد چیزی منحصر به فرد را برای مشتریان خود ارائه دهد. این حرکت به سمت راه حل های مشتری محور بیشتر با مشارکت Honda در ایجاد پلتفرم ChargeScape نشان داده شده است.

این پلتفرم با همکاری بی ام و و فورد، صاحبان خودروهای برقی را قادر می‌سازد تا مصرف انرژی خود را هوشمندانه مدیریت کنند و پاداش‌هایی برای شارژ خارج از پیک ارائه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.