وان پلاس دومین تبلت خود را به بازار عرضه می کند

چند ماه پیش، وان پلاس تبلت اول خود را به نام OnePlus Pad عرضه کرد و یک گزارش جدید وجود دومین تبلت این شرکت با نام OnePlus Pad Go را نشان می دهد.

به گزارش تکناک، یک منبع خبری  اعلام کرده است که یک تبلت وان‌پلاس با شماره مدل OPD2304 در حال توسعه است. این منبع خبری وجود آن را با ارسال یک پست در انجمن وان‌پلاس اعلام کرد؛ با این حال، پست خیلی زود حذف شد. یک دلیل دیگر که به وجود آن اشاره می‌کند، ظاهر شدن همان دستگاه در پایگاه داده سازمان استانداردهای هند (BIS) است.

لیست BIS نشان داده شده بالا نشان می‌دهد که شماره مدل OP2305 متعلق به همان تبلت است، یعنی OnePlus Pad Go.

به نظر می‌رسد OP2304 و OP2305 دو نوع متفاوت از همان دستگاه هستند که ممکن است برای مدل‌های Wi-Fi و سلولی باشند. لیست BIS یک اشاره خوب به این است که این تبلت ممکن است در هند عرضه شود.

در یک یادداشت جانبی، گواهی 3C چین در ماه ژوئیه یک تبلت اوپو با شماره مدل OP2301 را تایید کرد. این تبلت گفته شده است که Oppo Pad Air 2 است و احتمالاً در این ماه همراه با Find N3 در چین معرفی می‌شود. این احتمال وجود دارد که OnePlus Pad Go نسخه جهانی Pad Air 2 باشد که ممکن است به بازار چین محدود شود.

در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی درباره مشخصات OnePlus Pad Go در دسترس نیست. با این حال، عنوان آن نشان می‌دهد که این تبلت قدرت کمتری نسبت به OnePlus Pad با پردازنده Dimensity 9000 خواهد داشت.

این تبلت دارای یک صفحه نمایش IPS LCD به اندازه 11.61 اینچ با رزولوشن 2K  و نرخ تازه‌سازی 144 هرتز، یک چیپ Dimensity 9000، تا 12 گیگابایت RAM LPDDR5، تا 256 گیگابایت حافظه UFS 3.1، باتری 9,510 میلی‌آمپرساعت با شارژ سریع 67 وات، دوربین پشتی با رزولوشن 13 مگاپیکسل، دوربین جلویی با رزولوشن 8 مگاپیکسل و سیستم عامل OxygenOS 13.1 بر پایه Android 13 است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.