ورود تب Samples به بخش موزیک یوتیوب

با نگاهی به سابقه یوتیوب، می‌توان گفت ورود Shorts به یوتیوب اجتناب ناپذیر بوده است. اکنون، YouTube Music در حال آزمایش یک تب Samples  با تمرکز بر ویدیو‌های Shorts است.

به گزارش تکناک، در چندین سال گذشته، نوار پایین YouTube Music در اندروید و iOS شامل گزینه Home، Explore و Library بوده است.

اکنون، YouTube Music در حال آزمایش یک تب «Samples» بین فیدهای اصلی و discovery/trending است و ویدیو‌های عمودی را به نمایش می‌گذارد. به نظر می‌رسد از نماد YT Shorts در نوار پایین استفاده نخواهد شد و در عوض، نماد آن از دو کلید پخش روی هم تشکیل شده است.

تصویر آلبوم، نام آهنگ و اطلاعات هنرمند در پایین ویدیو ظاهر می‌شود، و لبه سمت راست شامل کلید‌هایی برای Like، اضافه کردن به ویدیو‌های دیگر، Shorts، اشتراک‌ و احتمالاً پخش است. در همین حال، آرم YT Music به طور دائم در گوشه سمت چپ بالا نمایش داده می شود.

در این مرحله، هنوز پخش ویدیو‌های Shorts یا فقط موزیک ویدیوهایی در قالب عمودی در این قسمت مشخص نیست. با توجه به تصاویر موجود به نظر می‌رسد دکمه «Shorts» با امکان انتقال به YouTube Shorts، به گزینه دوم اشاره دارد و یک دکمه Shorts در برگه «Samples» برای دسترسی به آنها وجود خواهد داشت.در نهایت این دکمه‌ها می‌تواند ترکیبی از هر دو آنها باشد.

اگر این ویژگی تنها سطح دیگری از YouTube Shorts نباشد، می تواند راه جدید YouTube Music برای ارائه پیشنهادات آهنگ باشد.

تب Samples هنوز راه اندازی نشده و تنها در دست آزمایش است. این تب می‌تواند راه دیگری برای یوتیوب به منظور نمایش محتوای Shorts در برنامه اصلی، وب سایت و حتی سرویس گیرنده تلویزیونی باشد. YouTube Shorts یک تمرکز بزرگ در سراسر شرکت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.