ویدئو آنباکسینگ گلکسی S24 اولترا قبل از رونمایی رسمی لو رفت

یک ویدئو آنباکسینگ گلکسی S24 اولترا قبل از معرفی رسمی منتشر شد که نشان‌دهنده‌ی سه رنگ متفاوت از این محصول جدید سامسونگ است.

یک ویدئو آنباکسینگ گلکسی S24 اولترا قبل از معرفی رسمی منتشر شد که نشان‌دهنده‌ی سه رنگ متفاوت از این محصول جدید سامسونگ است.

به گزارش تک‌ناک گوشی‌های سری گلکسی S24 قرار است فردا رسما رونمایی شوند، اما تاکنون اطلاعات به دست آمده تقریباً جزئیات کاملی از این گوشی را فاش کرده‌اند.

ویدئوی آنباکسینگ گلکسی S24 اولترا به ما اطلاعاتی را ارائه می‌دهد که برای آگاهی کامل از این دستگاه لازم است. توجه داشته باشید که سامسونگ در مقابله با نشت اطلاعات بسیار سخت‌گیر است، بنابراین احتمال دارد بسیاری از اطلاعات درز کرده در مورد سری گلکسی S24 که پیشتر در اینترنت منتشر شده بود، حذف شده باشند.

آنباکسینگ گلکسی S24 اولترا این گوشی  را در سه رنگ تیتانیوم زرد، تیتانیوم بنفش، و تیتانیوم خاکستری به تصویر می‌کشد.

اگرچه دیگر امکان مشاهده‌ی ویدیوها وجود ندارد، اما یک اسکرین شات از وب‌سایت PhoneArena گلکسی S24 Ultra را در رنگ تیتانیوم زرد نمایش می‌دهد. این رنگ زرد به گونه‌ای ملایم است و برخلاف آنچه انتظار می‌رود، پر زرق و برق نیست.

یک ویدئو آنباکسینگ گلکسی S24 اولترا قبل از معرفی رسمی منتشر شد که نشان‌دهنده‌ی سه رنگ متفاوت از این محصول جدید سامسونگ است.

ویدیوی منتشر شده از آنباکسینگ گلکسی S24 اولترا هماهنگی خود را با شایعات مبنی بر اینکه گریل اسپیکر گلکسی S24 Ultra به صورت برشی تراشیده شده طراحی خواهد شد، نشان می‌دهند. برای مقایسه، اسپیکر پایین گلکسی S23 Ultra دارای شش سوراخ است.

زبان طراحی دستگاه مشابه گلکسی S23 Ultra است با یک صفحه نمایش صاف و لبه‌های آن. تغییرات جزئی شامل یک قسمت پایینی صاف برای قلم S به جای طراحی گرد است.

با توجه به شایعات موجود، انتظار می‌رود که گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra در رنگ‌های تیتانیومی عرضه شود، بنابراین این احتمال وجود دارد که اطلاعات درزیافته‌شده دقیق باشند.

طبق گزارش‌های پیشین، گلکسی S24 Ultra انتظار می‌رود که در همه‌ی نقاط جهان با چیپست Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3 عرضه شود. این گوشی همچنین مجهز به یک دوربین تله‌فوتو ۵۰MP جدید با بزرگنمایی اپتیکال ۵x و طراحی نوین خواهد بود، که ممکن است به آن برتری در مقایسه با سایر گوشی‌های پیشرفته‌ی دوربین فعلی ببخشد.

هوش مصنوعی در همه جنبه‌ها، از کیبورد گرفته تا دوربین، گنجانده خواهد شد، اما سامسونگ ممکن است برای برخی از ویژگی‌های نوآورانه در آینده هزینه‌ای از کاربران دریافت کند. علاوه بر این، این گوشی ممکن است تا هفت سال به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری دریافت کند.

گلکسی S24 Ultra به همراه دیگر مدل‌های کوچک‌تر آن، فردا رونمایی خواهند شد و ما به زودی تمام جزئیات مربوط به گلکسی S24 Ultra و سایر مدل‌های همراه آن را خواهیم دانست.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.