ویژگی جذاب اسمارت اسنپ به ویندوز 11 می آید

مایکروسافت قصد دارد با استفاده از یک سیستم هوش مصنوعی یکپارچه به نام اسمارت اسنپ ویندوز 11 را سازماندهی کند.

به گزارش تکناک، ویندوز 11 دارای ویژگی جدیدی به نام حالت گالری است که از هوش مصنوعی استفاده می‌کند و با نام “اسمارت اسنپ” شناخته می‌شود. کاربران می‌توانند طرح‌های پنجره‌ مورد علاقه خود را به خاطر بسپارند و با فقط یک کلیک آن‌ها را بازگردانی کنند.
در فوریه گذشته، مایکروسافت ابزاری را برای بهبود مدیریت پنجره‌ها در ویندوز 11 معرفی کرد. آن زمان این ویژگی هنوز در مرحله آزمایش بود و شرکت قول داد که به دنبال راه‌های جدیدی برای افزایش سهولت استفاده از ویژگی ترازبندی باشد، و به نظر می‌رسد که هوش مصنوعی پاسخ این مسئله است.

مایکروسافت به شدت در هوش مصنوعی سرمایه‌گذاری می‌کند. با سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیارد دلاری در شرکت OpenAI و پیاده‌سازی Bing با ChatGPT مستقیماً در تسک بار، این شرکت به هدف تغییری اساسی در تجربه ارائه شده توسط سیستم عامل‌های خود با هوش مصنوعی دست یافته است.


کاربران می‌توانند نشانگر ماوس خود را روی دکمه بزرگنمایی یا کوچک‌نمایی پنجره قرار دهند. عملیات اسنپ شروع خواهد شد. این کار با استفاده از ویژگی اسمارت اسنپ امکان پذیر است، که تنظیمات نگه‌داری مختلفی را ارائه می‌دهد تا بهترین تطبیق با نیاز کاربر صورت گیرد.

با یکپارچه‌سازی هوش مصنوعی، مایکروسافت یک دستیار با قابلیت به خاطر سپردن گروه‌هایی از پنجره‌ها و پیشنهاد طرح هایی به کاربر ارائه خواهد داد.
به گزارش Windows Latest، مایکروسافت قصد دارد ابزار مدیریت پنجره‌های خود را به واسطه هوش مصنوعی در پاییز آینده عرضه کند. این ویژگی با تغییر و تطبیق رفتار دستیار اتصال در ویندوز 11، به کاربران اجازه می‌دهد طرح‌های پنجره مورد علاقه خود را به خاطر سپرده و با فقط یک کلیک آن‌ها را بازیابی کنند.
بنابراین، این ویژگی عملی در نسخه پیش‌نمایش ویندوز 11 کشف شده است و می‌تواند با شروع سال تحصیلی بعدی به طور رسمی عرضه شود. پیگیری مایکروسافت برای یکپارچه‌سازی هوش مصنوعی در سیستم‌عامل‌های خود واضح است و اسمارت اسنپ فقط یک نمونه از چگونگی برنامه‌ریزی آن برای افزایش سهولت تجربه کاربران است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.