ویژگی جدید واتساپ برای مدیریت فایل های ارسالی

واتساپ قصد دارد یک ویژگی جدید و جذاب دیگر را برای همه کاربران اضافه کند. طبق گزارش ها، این ویژگی جدید به کاربران کمک خواهد کرد تا فایل های رسانه ای را به صورت منظم تری ارسال کنند.

به گزارش تکناک، با توجه به این ویژگی جدید، کاربران قادر خواهند بود قبل از به اشتراک گذاری با سایر کاربران فایل های رسانه ای خود را مدیریت کنند. در حال حاضر، این ویژگی فقط برای برخی از آزمایش گران بتا در دسترس است. آزمایش گران بتا تجربه ای اولیه از این ویژگی پیدا خواهند کرد که امکان ردیابی ترتیب فایل های رسانه ای ارسال شده را به آنها می دهد.

ویژگی جدید واتساپ چگونه کار می کند؟

در حال حاضر، در صورتی که می‌خواهید چندین فایل رسانه‌ای را به یک مخاطب دیگر ارسال کنید، واتساپ به شما اجازه می‌دهد که چندین مورد را علامت گذاری کرده و همه آنها را به صورت همزمان به اشتراک بگذارید. با این حال، ارسال این فایل‌ها به صورت منظم باعث سردرد می‌شود. این به دلیل این است که بسیار سخت می شود که بفهمید کدام مورد اولین گزینه شما بود. واتساپ قصد دارد با معرفی شماره به هر مورد انتخابی، این مشکل را برطرف کند.

برای مثال، اولین فایل رسانه‌ایی که انتخاب می‌کنید با شماره 1 علامت گذاری می‌شود و دومی با شماره 2 و به همین ترتیب. این باعث می‌شود تا کاربر به آسانی بفهمید کدام فایل را قبل از کدام یکی باید ارسال کند. به روزرسانی جدید این شماره ها را به هر تصویر کوچک رسانه ای که کاربر انتخاب می‌کند اختصاص می دهد تا شناسایی آنها آسان‌تر شود. همچنین، این به کاربران اجازه می دهد تا به جای اینکه بر روی حافظه خودشان حساب کنند به راحتی تعداد فایل‌های رسانه‌ای را که به اشتراک می‌گذارند را بدانند.

در دسترس بودن ویژگی جدید واتساپ

همانطور که قبلاً هم بیان کردیم، این ویژگی جدید در حال حاضر برای برخی از آزمایش گران بتا در دسترس است. در روزهای آتی، متا قصد دارد که دسترسی به این ویژگی را برای آزمایش گران بیشتری فراهم کند. اگر همه چیز به خوبی پیش برود، این ویژگی جدید را به زودی در دستگاه‌هایمان خواهیم داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.