ویژگی جدید ویدئویی واتساپ معرفی شد

آیا می خواهید در واتساپ ویدیو ضبط کنید اما نگه داشتن انگشت خود روی دکمه دوربین خسته‌کننده است؟نسخه اندروید این پیامرسان در حال به روز رسانی است.

آیا می خواهید در واتساپ ویدیو ضبط کنید اما نگه داشتن انگشت خود روی دکمه دوربین خسته‌کننده است؟ حال، خبر خوب این است که نسخه اندروید این پیامرسان در حال به روز رسانی است.

به گزارش تکناک، واتساپ به طور مداوم در حال بهبود است و چند هفته پس از ارائه امکان اجرای همزمان برنامه در دو دستگاه تلفن همراه از جمله تبلت، همچنین تعداد اعضای گروه و امکان مخفی کردن وضعیت حضور هنگام استفاده از برنامه، این سرویس پیام‌رسان یک گزینه ویدیویی جدید ارائه می‌دهد.

انتشار VIDEO MODE در دستگاه‌های اندرویدی

بدون شک، ویژگی های بسیاری در سال 2022 وارد برنامه واتساپ نسخه‌های اندروید و iOS شده‌است. علاوه بر این، طبق اطلاعات اولیه‌ی موجود، گروه متا قصد ادامه این روند در سال 2023 را دارد. این شرکت با ارائه مجموع پنج فونت جدید به زودی در نسخه اندروید، قابلیت سفارشی سازی بیشتری را فراهم خواهد کرد.

digikala

علاوه بر این، متا بالاخره پس از سال‌ها انتظار، واتس‌اپ را در مک با یک برنامه بومی منتشر کرد. بدون شک این گروه سورپرایزهای بیشتری برای کاربران در نظر گرفته است. در حال حاضر جدید‌ترین ویژگی آن، یک حالت ویدیویی خاص در گوشی‌های هوشمند اندرویدی است.

اکنون این ویژگی در نسخه 2.23.2.73 اخیر منتشر شده واتساپ اندروید ارائه شده‌است. دارندگان گوشی های اندرویدی اکنون می‌توانند به لطف این به روز رسانی، راحت‌تر از گذشته فیلمبرداری کنند. اکنون، تنها با یک ضربه می‌توان به حالت ویدیو  واتساپ رفت و بدون نگه‌داشتن دکمه فیلمبرداری، شروع به ضبط کرد.

به نظر می رسد کاربران iOS پیش از این به این ویژگی دسترسی پیدا کرده‌اند. علاوه بر این، این به روز رسانی فرصتی برای تصحیح خطاهای مختلف و بهبود عملکرد کلی برنامه فراهم کرده‌است.

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.