ویژگی جدید و جذاب Google News برای مخاطبان

آیا از اپلیکیشن Google News برای مطالعه خبرهای روزانه به عنوان یکی از منابع اصلی در دستگاه های Android و iOS استفاده می کنید؟

به گزارش تکناک، امروز می خواهیم اطلاعاتی را درباره ویژگی های جدید این اپلیکیشن ارائه دهیم. قرار است یک تغییر در بخش “Following” که در پایین صفحه قابل مشاهده است، صورت گیرد. در حال حاضر، هنگامی که این بخش را لمس می کنید، پیشنهادهایی از موضوعات و منابعی که می توانید دنبال کنید را می بینید، اما محتوایی ارائه نمی شود.

هنگامی که اپلیکیشن به روز شود، بخش “Following” حداکثر سه خبر با نام منبع و تصویر مرتبط با مقاله را نمایش می دهد. شما قادر خواهید بود موضوعات جالب، منابع خاص و مکان های مشخص را اضافه کنید تا به شما در یافتن خبرهایی که به آن علاقه مند هستید کمک کند. گوگل می گوید که “مقالات نشان داده شده در این صفحه از طریق الگوریتم های رتبه بندی تعیین می شوند که مشابه الگوریتم های استفاده شده برای بروزرسانی محتوا در Google News هستند.

گوگل می گوید که بخش “Following” بازبینی شده برای Google News به زودی در سراسر جهان برای کاربران اندروید به روزرسانی خواهد شد و در سال بعد نیز برای iOS نیز در دسترس خواهد بود. همچنین گوگل برنامه صدور مجوز خود در حوزه اخبار (News Showcase) را به ایالات متحده آمریکا انتقال داده است. این شرکت تعهد دارد برای محتوایی بیش از ۷۰۰ سازمان خبری، ۱ میلیارد دلار پرداخت کند، که شامل دسترسی محدود رایگان کاربران به محتوایی است که به صورت پرداختی در دسترس است.

شرکت گوگل می گوید: “News Showcase شامل پنل هایی است که به سازمان های خبری این امکان را می دهد تا بهترین و مهمترین خبرهای روز را برای خوانندگان بسته بندی کنند و با ویژگی هایی مانند جدول های زمانی، بولت ها، خبرهای مرتبط و لیست مقالات مهم، داستان هایی عمیق تر و شفاف تر را فراهم کنند. در حال حاضر این محتوا در Google News و Discover قابل مشاهده است و اخبار معتبر را به خوانندگان سراسر جهان ارائه می دهد.”

در نهایت، سرویسی که با نام Subscribe with Google شناخته می شود در حال تغییر نام تجاری به عنوان Reader Revenue Manage است. با استفاده از این ویژگی، کاربران Google News می‌توانند با استفاده از حساب Google خود در محتوای پولی مشترک شوند و با ورود خودکار، دسترسی به این محتوا بسیار سریع تر صورت می گیرد.

اگر اپلیکیشن Google News را در تلفن همراه خود ندارید، برای نصب آن در دستگاه Android خود روی این لینک کلیک کنید و یا برای نصب Google News در دستگاه iOS خود روی اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.