مدل جدید ایکس باکس رونمایی شد

مایکروسافت اعلام کرد جدیدترین کنسول بازی ایکس باکس این شرکت به نام Xbox Series S با رنگ سیاه و ظرفیت ۱ ترابایت روانه بازار می‌شود.

به گزارش تکناک، Xbox Series S در ابتدا با رنگ سفید و ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی عرضه شد.

مایکروسافت به تازگی یک نسخه جدید سیاه از Xbox Series S (video game console developed by Microsoft) با ۱ ترابایت حافظه داخلی را در رویداد Xbox Games Showcase معرفی کرده است.

در این نسخه جدید، به جز رنگ سیاه و حافظه بیشتر، تغییرات چندانی صورت نگرفته است و همانند نسخه اصلی Xbox Series S می‌باشد. مایکروسافت نسخه سیاه Xbox Series S با ظرفیت ۱ ترابایت را با قیمت ۳۴۹ دلار در تاریخ ۱ سپتامبر روانه بازار خواهد کرد و پیش‌فروش این محصول از امروز آغاز شده است.

نسخه سیاه Xbox Series S با نام Carbon Black توسط رئیس Xbox به نام Phil Spencer در مراسم رونمایی اعلام شد و او همچنین اظهار کرد که شرکت تعداد ارسال‌های خود از Xbox Series X را برای برآورده کردن تقاضا، افزایش داده است.

مایکروسافت اعلام کرد جدیدترین کنسول بازی ایکس باکس این شرکت به نام Xbox Series S با رنگ سیاه و ظرفیت ۱ ترابایت روانه بازار می‌شود.

Xbox Series S در ابتدا با قیمت ۲۹۹ دلار و ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی عرضه شده بود، بنابراین افزایش ظرفیت به ۱ ترابایت بسیار خوشحال کننده است. این تغییرات فقط چند روز پس از اعلام وسترن دیجیتال از کارت حافظه‌ای با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت و ۱ ترابایت برای Xbox Series S، یک لوازم جانبی ضروری برای صاحبان Xbox Series S ، رخ داد. عرضه کارت‌های وسترن دیجیتال با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت حافظه اضافی با قیمت ۷۹٫۹۹ دلار آغاز می‌شود.

قیمت ۳۴۹ دلاری مایکروسافت به این معناست که برای دریافت ۵۱۲ گیگابایت حافظه اضافی در مدل سیاه Xbox Series S، شما ۵۰ دلار اضافی پرداخت خواهید کرد. مایکروسافت اعلام کرده است که این نسخه جدید Xbox Series S در تاریخ ۱ سپتامبر در دسترس خواهد بود و به موقع برای عرضه بازی‌های Starfield و Forza Motorsport در فصل پاییز در دسترس است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.