ویژگی جذاب گوگل میت برای جلسات ویدیویی

با وجود عدم علاقمند‌ی بسیاری از کاربران به محو یا جایگزین کردن پس زمینه دفتر یا محیط اطراف خود با تصاویر از پیش ساخته، ممکن است کاربران از ویژگی جدید پس‌زمینه‌های ایجاد شده توسط هوش مصنوعی در گوگل میت استقبال کنند.

به گزارش تکناک، این ویژگی اکنون در Workspace Labs در دسترس است. این ویژگی بعدازظهر روزگذشته توسط آرتم روساکوسکی مشاهده شد.

فعال‌سازی آن برای افرادی که پیش‌تر این ویژگی را در حساب خود فعال کرده‌اند، بسیار ساده خواهد بود. طبق GIF منتشر شده توسط گوگل، با شرکت در یک جلسه، کلیک روی نماد افکت در سمت راست پایین ویدیو پیش‌نمایش خود، تایپ درخواست و وارد کردن توضیح مورد نظر خود، سپس انتخاب از میان مجموعه ای از دسته‌بندی‌ها، امکان فعال‌سازی آن وجود دارد.

سپس، هنگام شرکت در یک جلسه، در صورت تمایل به تغییر پس‌زمینه نمایشی، این گزینه در قسمت «Apply vision effects» در منوی سه نقطه نمایش داده می‌شود. طبق بررسی‌ها، گویا برخی اعضای برنامه آزمایشی گوگل نیز هنوز امکان بررسی این ویژگی در عرضه اولیه را ندارند. طبق گفته گوگل در صفحه پشتیبانی خود، این ویژگی “به تدریج در حال ارائه است و ممکن است هنوز در دسترس نباشد.”

در صورت تمایل به بررسی آن و عدم عضویت در برنامه آزمایشی Workspace Labs ، می‌توانید درخواست عضویت را در سایت گوگل ثبت کنید.

در صورت ثبت نام لازم است بدانید، طبق خط‌مشی رازداریWorkspace Labs  گوگل برای حساب‌های شخصی به منظور بهبود ویژگی‌ها، «ناظران انسانی داده‌های Workspace Labs شما را می‌خوانند و بازبینی، حاشیه‌نویسی و پردازش می‌کنند».

ابزارهای کاری هوش مصنوعی گوگل در رقابت با مجموعه AI Copilot مایکروسافت 365 ارائه شده‌است. طبق گفته مایکروسافت هزینه آن برای مشاغل به ازای هر نفر ماهیانه 30 دلار است.

گوگل در ماه می ثبت‌نام‌هایی را برای جست‌و‌جو و AI Workspace Labs خود آغاز کرد و از کاربران به عنوان موش آزمایشگاهی در توسعه ربات چت بارد خود و همچنین سایر ابزار‌های هوش مصنوعی معرفی‌شده در رویداد Google I/O استفاده کرد.

به‌عنوان مثال، کاربران این برنامه می‌توانند با خلاصه‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی بارد یا ویژگی NotebookLM اسناد کاربر و آموزش را به عنوان دستیار شخصی آزمایش کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.