ویژگی نظارت بر پیاده‌روی از Digital Wellbeing حذف شد

سامسونگ، برنامه Digital Wellbeing را بدون ویژگی نظارت بر پیاده‌روی به‌روزرسانی کرد، دلیل این تصمیم هنوز مشخص نیست اما احتمالاً به دلیل عدم استفاده کاربران این تصمیم را گرفته است.

اخیراً، سامسونگ بروزرسانی جدیدی برای برنامه Digital Wellbeing عرضه کرده است. نسخه جدید با شماره 4.1.01.9، تغییرات چندانی ندارد و به همین دلیل خبر خاصی درباره آن منتشر نشده است. با این حال، به نظر می‌رسد که این بروزرسانی حداقل یکی از ویژگی‌های Digital Wellbeing را حذف کرده است.

برای انجام بروزرسانی جدید نسخه 4.1.01.9 برنامه Digital Wellbeing، لیست تغییرات قدیمی اعمال شده است. با این حال، مشاهده می شود که صفحه اصلی برنامه بسیار سبک‌تر شده است. به عبارت دیگر، بروزرسانی جدید به نظر می‌رسد ویژگی نظارت بر پیاده‌روی را حذف کرده است.

digikala

آیا ویژگی نظارت بر پیاده روی در Digital Wellbeing عمر کوتاهی داشت؟

یکی از اجزای Digital Wellbeing ویژگی نظارت بر پیاده روی است و به کاربران نشان می‌دهد که در هنگام راه‌رفتن با گوشی موبایل خود چه مقدار زمان صرف کرده‌اند. سامسونگ در بروزرسانی One UI 5.1، این ویژگی را به Digital Wellbeing اضافه کرده بود. اما هم‌اکنون به نظر می‌رسد که این ویژگی از Digital Wellbeing حذف شده است و در هیچ جای دیگر One UI، نمی‌توان آن را پیدا کرد. احتمالاً به طور کامل حذف شده است و مانند حالت تمرکز و حالت خواب، به جای دیگری منتقل نشده است.ممکن است سامسونگ، Digital Wellbeing را تنها به طور موقت حذف کرده باشد و در آینده مجدداً ارائه دهد. همچنین ممکن است شرکت متوجه شده باشد که تعداد کمی از کاربران از این ویژگی استفاده می‌کنند، بنابراین تصمیم به حذف کامل آن گرفته است. با این حال،  تاکنون هیچ توضیح رسمی درباره دلیل حذف آن از Digital Wellbeing ارائه نشده است.

 

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.