اندروید 13 کلید دسترسی بیشتر به ویژگی‌های گوگل پیکسل

همه ویژگی‌ های اندرویدی گوگل منحصر به تلفن‌های پیکسل نیست به نحوی که امروزه بیشتر گوشی های اندرویدی از چندین ویژگی ارائه شده توسط سرویس های گوگل بهره‌مند هستند.

همه ویژگی‌ های اندرویدی گوگل منحصر به تلفن‌های پیکسل نیست به نحوی که امروزه بیشتر گوشی های اندرویدی از چندین ویژگی ارائه شده توسط سرویس های گوگل بهره‌مند هستند.

به گزارش تکناک، اکنون تمایل گوگل برای دسترسی به ویژگی‌ های اندرویدی گوگل از طریق سرویس‌ Google Play برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی دیگر از اهمیت بسیاری برخوردار است.

در تابستان، نشانه هایی از ارائه ویژگی‌ های اندرویدی گوگل وجود داشت و اکنون برخی از آن‌ها آشکارتر شده‌اند. به عنوان مثال، گوگل داشبورد بازی خود را برای اولین بار برای سایر گوشی های هوشمند غیر پیکسل، منتشر کرد. یکی از این دستگاه‌ها Nothing Phone (1) است، این ویژگی عملکرد مفید اندروید 13 را به گیمرها ارائه می‌دهد.

حال دستگاه های شخص ثالث از جمله Xperia سونی نیز می‌توانند از ویژگی های ایمنی آن بهره‌‌مند شوند. با ارائه اندروید ۱۳، سایر سازندگان نیز می‌توانند از برنامه Google’s emergency استفاده کنند. سونی و Nothing و همچنین طبق گزارش‌ها دستگاه های Vivo در حال استفاده از آن هستند..

متاسفانه هیچ یک از محصولات لیست شده تولید کنندگان تاکنون پشتیبانی  از Context Hub را شامل نمی‌شوند. به منظور پشتیبانی از این ویژگی، پشتیبانی از ویژگی تشخیص تصادف خودرو در برنامه emergency لازم است. متأسفانه، با وجود انتظار مردم آلمان برای این ویژگی، اطلاعات بیشتری از آن در دست نیست.

گوگل به‌جای انتشار انحصاری ویژگی‌ها برای سری پیکسل‌ها، به طور کلی در حال انتشار عملکردهای جدیدی برای اندروید است. به طور قطع، این اقدام به منظور حفظ جذابیت خدمات گوگل برای شیائومی، ویوو، سونی و سامسونگ است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.