ویژگی های جدید برنامه ایکس باکس در ویندوز

شرکت مایکروسافت از فرصت ها استفاده می‌کند تا برخی ویژگی‌های جدید را به برنامه ایکس باکس خود برای ویندوز اضافه کند.

به گزارش تکناک، این ویژگی‌ها شامل بهبودهایی در کارت بازی‌ها، تغییرات جدید در بازی‌های اجتماعی و موارد بیشتر می‌شود.

سایت اخبار ایکس باکس اطلاعاتی در مورد به‌روزرسانی دارد. یکی از ویژگی‌های جدید به افرادی که در حال بازی کردن با کامپیوتر خود هستند، اجازه امکان مشاهده پنجره لیست دوستان، پنجره چت و پنجره پارتی را روی صفحه نمایش خواهد داد. شرکت مایکروسافت می‌گوید: اگر دو نمایشگر دارید، به راحتی می‌توانید این پنجره‌ها را بر روی نمایشگری که در آن بازی قرار ندارد بکشید و همچنان با دوستان خود در تمام مراحل اطلاعات خود را به‌روز کنید، فقط با یک نگاه.

اکنون این برنامه به گیمرهای PC، امکان مشاهده نسخه ساده شده دوستان Xbox خود را در هر زمان بر روی دسکتاپ فراهم می‌کند. اگر دوستی را که در حال حاضر آنلاین است ببینید، می‌توانید روی آن کلیک کرده و گفتگو را شروع کنید. شما حتی می‌توانید هر کسی را که در یکی از بازی های اخیر با شما بوده ببینید و آنها را به لیست دوستان خود اضافه کنید و یا با پیوند دادن حساب Steam خود به برنامه Xbox، لیست دوستان Steam خود را وارد کنید.

بر اساس پست وبلاگ، کارت‌های بازی در برنامه اطلاعات بیشتری در مورد هر بازی دارند: اکنون شما می‌توانید عنوان بازی را به همراه متادیتای متنی مانند ناشر، قیمت، زمان HowLongToBeat، تاریخ ورود به Game Pass، تاریخ خروج از Game Pass برای بازی‌هایی که به زودی از آن خارج می‌شوند، و اطلاعات بیشتر دیگری را ببینید! همه این اطلاعات را در حین مرور بازی ها در برنامه مشاهده خواهید کرد.

همچنین در برنامه Xbox برای ویندوز، چندین گزینه فیلتر جدید وجود دارد که شامل امتیاز HowLongToBeat، امتیاز بازی و بیشتر است. این برنامه همچنین دارای لیست‌های بازی جدیدی است، از جمله لیست پرطرفداران.

در نهایت، منوی تنظیمات دسترسی در برنامه به‌روز شده است تا بتوانید این گزینه‌ها و سایر تنظیمات بازی کامپیوتر خود را در یک مکان بررسی کنید. این امکان به کاربران اجازه می‌دهد که برخی چیزها را مثل “فعال یا غیرفعال کردن انیمیشن‌ها و تصاویر پس‌زمینه” و سایر ویژگی‌های دیگر را کنترل کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.