معرفی ویژگی‌های جدید در آخرین بروزرسانی سال 2022 تلگرام

آخرین بروزرسانی تلگرام با تغییرات جدیدی در نحوه نمایش یا پنهان کردن فایل‌ها به همراه ابزارهایی برای کاهش فضای ذخیره سازی منتشر شد.

آخرین بروزرسانی تلگرام قبل از سال 2023 با تغییرات جدیدی در نحوه نمایش یا پنهان کردن فایل‌ها به همراه ویژگی و ابزار های جدید برای کاهش فضای ذخیره سازی برنامه در دستگاه منتشر شد.

به گزارش تکناک، یکی از ویژگی های برتر ارائه شده توسط تلگرام، ابزاری برای مخفی‌کردن پیام‌ها توسط کاربران است.

بدین منظور، اگر گیرنده روی پیام بزند، آن را به وضوح و در نمای کامل خواهد دید. حال گزینه اثر “Spoiler” گسترش یافته است و فایل‌های ارسالی را نیز در بر می گیرد.

اکنون، هنگام ارسال عکس در یک گروه، در یک مکالمه دونفره یا حتی در یک کانال، می‌توان گزینه «Hide with Spoiler» را در منوی سه نقطه در گوشه سمت راست بالای صفحه هنگام انتخاب رسانه، فعال کرد. هنگام استفاده از این گزینه، جلوه ای درخشان تصویر تازه ارسال شده را می پوشاند و با ضربه روی محتوا، به وضوح به نمایش در‌می‌آید.

همراه با این ویژگی، تلگرام صفحه مدیریت ذخیره سازی جدیدی را نیز ارائه کرده‌است. صفحه جدید شامل یک نمودار دایره ای دربرگیرنده همه موارد موجود در برنامه تلگرام با حجم بالا می‌شود. در این قسمت، کاربران می‌توانند عکس‌ها، ویدیوها و موارد دیگر را مشاهده و حذف کنند. پس از حذف، این فایل‌ها از فضای ابری تلگرام قابل بازیابی هستند.

این مرکز مدیریت رسانه جدید دارای ابزارهایی برای کمک به کاربر برای تنظیم حذف خودکار در چت‌های جدید و موجود است. با این کار، می‌توان میزان فضای اشغالی مدنظر برای تلگرام را، صرف نظر از تعداد چت‌ها تنظیم کرد.

در حالی که این موارد برجسته ترین ویژگی های آخرین به روز رسانی تلگرام هستند، چند مورد قابل ذکر دیگر نیز مانند، پیشرفت جدید در انیمیشن‌ها به منظور ایجاد احساس جذابیت و سرزندگی و همچنین، امکان تنظیم عکس پروفایل سفارشی برای دیگران در مخاطبین به آن اضافه‌شده‌است. البته، هنگام استفاده از عکس انتخابی برای مخاطب، کاربر تنها قادر به مشاهده همان عکس خواهد بود.

ویژگی رسانه مخفی تلگرام در اکثر مواقع مفید و صفحه مدیریت فضای ذخیره‌سازی جدید کمک بزرگی به افراد نیازمند فضای آزاد بیشتر در دستگاه خود خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.