منتظر چه ویژگی‌هایی جدیدی در واتس اپ باشیم؟

واتس اپ

حتی با اینکه واتس اپ پرکاربردترین برنامه پیام‌رسان در سراسر جهان است، هنوز فاقد قابلیت‌های ضروری کلیدی مانند حالت مخصوص ضبط ویدیو است و این وضعیت باید هرچه زودتر تغییر کند.

به گزارش تکناک، بر اساس آخرین اطلاعات فاش شده توسط WABetaInfo، واتساپ همچنین قصد تجهیز برنامه خود به یک حالت ویدیوی اختصاصی جدید را دارد ،در عین حال عملکرد جدید امکان اتصال به چندین دستگاه و برخی ویژگی های جدید را آزمایش می‌کند.

واتس اپ به زودی حالت ویدیویی خود را خواهد داشت

تاکنون، تنها راه ضبط ویدیو در واتس اپ، کلیک روی نماد دوربین در یک مکالمه بوده‌است. در رابط کاربری آن امکان ضبط فیلم با نگه داشتن انگشت روی شاتر یا گرفتن عکس با یک کلیک وجود دارد. این مساله ممکن است همیشه کاربردی نباشد، بنابراین، واتساپ یک حالت ویدیویی جدید قابل مقایسه با قابلیت موجود در برنامه داخلی دوربین در تلفن‌های هوشمند، ارائه خواهد کرد.

با این حالت ویدیویی جدید، دیگر نیازی به نگه‌داشتن انگشت روی دکمه برای فیلم برداری نیست. با یک بار ضربه بر دکمه شاتر ضبط ویدیو شروع و با بار دیگر به پایان می‌رسد.

بنابراین، می‌توانید دوربین خود را روی سه‌پایه نصب و هنگام فیلم‌برداری گوشی را ترک کنید. یکی دیگر از مزایای این حالت امکان تغییر بین دوربین های جلو و عقب در حین ضبط ویدیو وجود دارد.

این عملکرد جدید واتس اپ، دقیقاً مانند سایر ویژگی های جدید، اکنون در حال آزمایش است. پس انتظار دیدن آن را به این زودی‌ها نداشته باشید. این جدیدترین نسخه واتساپ برای گروه کوچکی از آزمایش‌کنندگان بتا در دسترس قرار گرفته است، اما از آنجایی که تغییرات قابل توجهی در رابط کاربری ایجاد نشده است، پیش‌بینی می‌شود همه به زودی در هفته‌های آینده به این ویژگی جدید دسترسی داشته باشند.

به خاطر داشته باشید واتساپ همچنین ویژگی های جدیدی مانند تب انجمن، تماس های ویدیویی 32 نفره، نظرسنجی مکالمه و امکان ایجاد گروه با حداکثر 1024 کاربر را نیز دریافت خواهد کرد. به زودی حتی پیام به خود نیز ممکن می‌شود.

امکان ارسال پیام به خود به زودی

اخیراً واتساپ ویژگی های جدید زیادی داراست. اکنون به نظر می رسد امکان ارسال پیام برای خود نیز فراهم شده‌است. اگرچه کمی احمقانه، اما فوق العاده مفید است.

این ویژگی‌های جدید شامل عضویت ممتاز، امکان ترک گروه بدون اعلام و افزایش عضویت به 1000 نفر می‌شود. این خوب است که واتساپ چرخه‌ی به‌روزرسانی خود را سرعت بخشیده‌است. یک عملکرد نسبتا احمقانه و در عین حال فوق العاده مفید در آزمایشات این سرویس است. همانطور که از نام این ویژگی مشخص است، آزمایش کنندگان بتا نسخه 2.22.24.2 واتساپ برای اندروید و 22.23.0.70 برای iOS امکان ارسال پیام برای خود را دارند. این ویژگی در حال حاضر امکان پذیر است، اما به مراحل زمانبری نیاز دارد.

همه موقعیت هایی مانند ارسال پیام به خود به دلیل جلوگیری از فراموش کردن یک پیوند یا آدرس ایمیل ، یا اشتراک گذاری فایل ها و یادداشت ها برای خود هنگام خیال پردازی را تجربه کرده‌اند. در صورت استفاده مکرر از واتساپ در چندین دستگاه، امکان یافتن راحت تر فایل‌ها نیز وجود خواهد داشت. این قابلیت به زودی امکان پذیر خواهد شد. این ویژگی در حال حاضر برای برخی از کاربران در دسترس است و نشان می دهد که استقرار آن قریب الوقوع است.

برای دسترسی به آن کافی است برای شروع مکالمه با خودتان به لیست گفتگو یا لیست مخاطبین رفته، و اگر قبلاً با خود مکالمه ای شروع کرده اید، آن را در لیست چت‌ها به آسانی بیابید. تنها مورد موجود با عنوان Message yourself خواهد بود.

رقیب اصلی واتساپ، iMessage روی هر آیفون از قبل نصب است. مدیر عامل متا، مارک زاکربرگ، اخیراً گفته است که در مقایسه با برنامه اپل، واتساپ “به مراتب خصوصی تر و ایمن تر” است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.