مایکروسافت ویژگی های جدیدی برای ویندوز 11 عرضه کرد

مایکروسافت پس از به روز رسانی ویندوز 11 اکنون اولین گروه جدید از ویژگی های اضافی جدید خود را به سیستم عامل ارائه می دهد.

مایکروسافت پس از به روز رسانی ویندوز 11 اکنون اولین گروه جدید از ویژگی های اضافی جدید خود را به سیستم عامل ارائه می دهد.

به گزارش تکناک، این شامل یک فایل اکسپلورر تب دار، یک ناحیه سرریز از نوار وظیفه، اقدامات پیشنهادی، و موارد دیگر است  و می توانید امروز آنها را دانلود کنید.

به یاد داشته باشید، مایکروسافت در ماه سپتامبر دست به کار شد و اعلام کرد که «تجربه‌های» جدید ویندوز 11 در این ماه در دسترس خواهد بود. اگر هنوز عجله ندارید، از اوایل نوامبر به رایانه شخصی شما منتقل می شوند. این شرکت همچنین اعلام کرد که اولین آپدیت ویژگی برای ویندوز 10، آپدیت بسیار محدود ویندوز 10 2022 نیز امروز منتشر خواهد شد.

اگر می‌خواهید ویژگی‌های جدید را دانلود کنید، به منوی تنظیمات ویندوز 11 و سپس به‌روزرسانی ویندوز بروید. هر یک از به‌روزرسانی‌های موجود را دانلود کنید، مخصوصاً به‌روزرسانی انباشته شده. این شرکت به صراحت مشخص نکرده است که کدام به‌روزرسانی ویژگی‌های جدید را ارائه می‌کند. اما مایکروسافت تأیید کرده است که به‌روزرسانی که ویژگی‌های جدید را فعال می‌کند، یک به‌روزرسانی تجمیعی برای Windows 11 22H2 برای سیستم‌های مبتنی بر X64 یا KB5019509 است.

اگر همه اینها کمی سخت به نظر می رسد، خوب، حق با شماست. برنامه مایکروسافت برای ویندوز 11 این است که به  ارائه یک ویژگی اصلی در سال برگردد، اما تقریباً هر زمان که بخواهد ویژگی های جدید را اضافه کند. در نظر بگیرید که این یک نسخه «آرایشی» است، شامل تمام ویژگی‌هایی که باید در به‌روزرسانی 2022 ویندوز 11 (22H2) گنجانده می‌شد، اما به هر دلیلی ضرب الاجل را از دست داد.

ویژگی هایی که در این به روز رسانی عرضه می شوند عبارت است از:

  • رابط زبانه دار File Explorer
  • برنامه Photos به روز شده (در پایان اکتبر)
  • “اقدامات پیشنهادی” در پوسته ویندوز
  • منوی سرریز برای نوار وظیفه
  • تجربه بهبود یافته Nearby Share / Windows Share

مایکروسافت همچنین گفت که فروشگاه Appstore آمازون در ویندوز 11 اکنون دارای 50000 برنامه است که یک گسترش چشمگیر از تعداد معدودی از برنامه های موجود در هنگام راه اندازی است. به یاد داشته باشید که اینها ویندوزی نیستند، بلکه تحت قابلیت جدید ویندوز 11 برای اجرای برنامه های اندروید اجرا می شوند.

برخی از این برنامه‌ها شامل Project Makeover، Evony: The King’s Return، Coin Master، Kindle، Audible، FlipaClip، Lutron و غیره خواهند بود. مایکروسافت همچنین یک برنامه جدید ESPN را معرفی می کند که اکنون اساساً در سراسر جهان در دسترس است.

 

در مورد به روز رسانی جدید ویندوز 10 مایکروسافت باید گفت: “ویندوز 10، نسخه 22H2 دارای مجموعه ای محدود از ویژگی های متمرکز بر بهره وری و مدیریت خواهد بود.” همچنین می توانید نسخه جدید را از طریق Windows Update دانلود کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.