ویژگی های جدید گوگل کروم برای iOS

گوگل در حال به‌روز‌رسانی کروم برای iOS است تا با تقویم، ترجمه و لنز ادغام بهتری داشته باشد و تجربه مینی گوگل مپ قرار است بسیار جالب باشد.

به گزارش تکناک، تمرکز این ویژگی‌های جدید این است که “به شما کمک کند تا کارهای بیشتری را با مرورگر خود انجام دهید. کروم اکنون از AI برای شناسایی آدرس‌ها در صفحات وب استفاده می‌کند. فشار دادن و نگه داشتن یکی از آدرس ها، گزینه جدید مشاهده با نقشه گوگل در Chrome را نمایش می دهد که به این معنی است که شما نیازی به تعویض برنامه ها ندارید.

این یک نمای کوچک شده از گوگل مپ را دقیقاً در کروم برای iOS باز می کند تا با میانبرهایی برای دریافت سریع “Get Directions” یا باز کردن برنامه کامل، ایده ای از منطقه به دست آورید.

A mobile screen shows a cursor selecting an address for “Café Français.” A pop-up appears and the cursor selects the option to “View with Google Maps in Chrome.” Google Maps opens directly in Chrome.

به همین شکل، زمانی که روی یک تاریخ مشخص شده در کروم نگه دارید، گزینه “Add to Google Calendar” یک پنل ایجاد جدید را با جزئیات کلیدی که بر اساس اطلاعات محتوایی صفحه مورد نظر پر شده‌اند، نمایش خواهد داد. شما می توانید مدت زمان رویداد را تنظیم و یا تاریخ را برای تمام روز مشخص کنید، تقویم مورد نظر را انتخاب کنید و بدون نیاز به کپی کردن جزئیات دستی بین برنامه ها، فوراً آن را ذخیره کنید.

A mobile screen shows a cursor selecting an address for “Café Français.” A pop-up appears and the cursor selects the option to “View with Google Maps in Chrome.” Google Maps opens directly in Chrome.

به همین شکل، برجستگی متن خارجی گزینه Google Translate را در نوار کپی نمایش می دهد که انتخاب شما را بدون نیاز به باز کردن برنامه کامل ترجمه می کند. همچنین شما می توانید ترجمه را بشنوید.

A mobile screen shows a cursor selecting a portion of a website written in Italian. It selects the “Google Translate” option, which opens Google Translate in Chrome and provides an English translation.

همچنین حمایت از Google Lens جستجوی اشیاء مانند گیاهان و لباس ها را در Chrome بسیار آسان تر خواهد کرد. در حال حاضر، شما باید از برنامه جداگانه گوگل برای دسترسی به Lens استفاده کنید، اما گوگل در ماه های آینده این ویژگی را به Chrome اضافه می کند، بنابراین شما می توانید با استفاده از عکس های موجود یا جدید، از آیکون Lens در نوار آدرس Chrome بر روی دستگاه های iOS استفاده کنید.

A mobile screen shows a cursor selecting the Google Lens icon on the Chrome New Tab page which opens up the camera taking a picture of a person wearing a blue jean jacket. A pop-up appears at the bottom of the screen showing image search results for Iconic Denim Jacket.

ادغام گول لنز با کلیک راست کروم با یک میانبر در نوار جستجو در صفحه برگه جدید گسترش می یابد که به شما امکان می دهد «از دوربین خود برای جستجوی تصاویر جدیدی که می گیرید و تصاویر موجود در دوربین خود استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.