ویژگی های جدید ChatGPT برای نسخه iOS

شرکت OpenAI  اعلام کرد ربات چت هوش مصنوعی ChatGPT در نسخه iOS پشتیبانی بهبود یافته برای آیپاد و ادغام میانبرها را دریافت می کند.

به گزارش تکناک، همچنین، برنامه ChatGPT به‌روزرسانی شده برای نسخه iOS و iPadOS، قابلیت کشیدن و رها کردن، پشتیبانی از Siri و یکپارچگی با Shortcuts را نیز شامل می‌شود.

پشتیبانی از آیپد به معنای اجرای ChatGPT بر روی تبلت‌های اپل به صورت تمام صفحه، به جای اجرای برنامه به اندازه آیفون در یک نمایشگر بزرگتر است. با این حال، تفاوت بسیاری در نسخه iPad وجود ندارد، زیرا هنوز هم یک رابط چت و گزینه‌هایی برای تغییر بین GPT-3.5 یا GPT-4 ارائه می‌شود. OpenAI همچنین قابلیت کشیدن و رها کردن را اضافه کرده است، بنابراین هر پیامی اکنون می‌تواند از رابط چت بیرون کشیده شده و به برنامه‌های دیگر منتقل شود.

این به‌روزرسانی همچنین به شما اجازه می‌دهد تاChatGPT را از Siri فراخوانی کرده و با استفاده از ویژگی میانبرهای اپل، از چت‌بات استفاده کنید. این به شما اجازه می‌دهد تا یک درخواست ChatGPT را در میانبرها ایجاد کرده و یک چت جدید را شروع کنید و آن را در خودکارسازی میانبرهای اپل یکپارچه سازید.

از زمان عرضه نسخه تلفن همراهChatGPT اوایل ماه گذشته، OpenAI به طور تدریجی برنامه ChatGPT خود را در iOS و iPadOS بهبود داده است و در به‌روزرسانی‌های اخیر به تاریخچه چت و ورود صدا پرداخته است. همچنین، این شرکت قصد دارد در آینده نزدیک یک برنامه برای اندروید منتشر کند. OpenAI در فوریه یک عضویت اشتراکی برای ChatGPT با نام ChatGPT Plus را راه اندازی کرد، که امکان دسترسی اولویت‌دار و جدیدترین مدل GPT-4 را با ماهی 20 دلار ارائه می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.