ویژگی های جدید iOS 17 beta 3

نسخه بتای iOS 17 beta 3 برای توسعه‌دهندگان منتشر شده است و شامل تعداد کمی از ویژگی‌ها و تغییرات جدید برای کاربران آیفون است.

به گزارش تکناک، در ادامه به بررسی چیزهای جدید در بروزرسانی امروز، از جمله تغییرات در برنامه موسیقی و موارد دیگر می‌پردازیم.

نسخه بتای اول iOS 17  پس از برگزاری کنفرانس WWDC در تاریخ ۵ ژوئن منتشر شد و دو هفته بعد، در تاریخ ۲۱ ژوئن، نسخه بتای دوم آن منتشر شد.

نسخه بتای دوم iOS 17 شامل به‌روزرسانی‌هایی برای AirDrop، تغییرات در برنامه تنظیمات، پشتیبانی از crossfade در Apple Music و موارد دیگر بود.

ویژگی ها و تغییرات جدید iOS 17 beta 3

  • نسخه بتای سوم iOS 17 ، اطلاعات دقیق‌تری در مورد اعتبار آهنگ‌ها به برنامه Apple Music که اولین بار در کنفرانس WWDC توسط اپل معرفی شده است اضافه می‌کند. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد جزئیات دقیق‌تری در مورد تهیه کنندگان، هنرمندان اجرا کننده، نویسندگان آهنگ و موارد دیگر را مشاهده کنند.
  • Apple Music اکنون یک بخش اختصاصی اعتبار آهنگ در iOS 17 دارد.
  • انتخابگر برنامه بازطراحی شده در برنامه پیام‌ها کمی بهینه شده است تا جدیدترین عکس شما را به عنوان آیکون Photosنشان دهد. قبلاً، فقط نماد عکس‌های عمومی نشان داده می‌شد.
  • iOS 17 beta 3 ، یک صفحه‌ی شروع جدید با عنوان “What’s new” به برنامه Home اضافه می‌کند، همچنین یک رابط کاربری جدید با امکان پیمایش برای تنظیم رنگ چراغ‌های چند رنگ ارائه شده است. همچنین، یک گزینه آیکون جدید برای دروازه‌های گاراژ اضافه شده است که مجموعاً سه گزینه را فراهم می‌کند.
  • در برنامه تنظیمات، “Depth Control” حالا در بخش “”Preserve Settings به عنوان یک تعویض جداگانه در نظر گرفته شده است. پیشتر، در دسته‌بندی کنترل‌های خلاقانه قرار داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.