ویژگی های جذاب جدیدترین تاکسی آبی هیدروفویل جهان

شرکت Artemis Technologies مستقر در بلفاست، جدیدترین تاکسی آبی هیدروفویل خود را معرفی کرده است. یک تاکسی آبی لوکس به نام Artemis EF-12 Escape که نوید یک سفر راحت، کم مصرف و سازگار با محیط زیست را برای رفتن به جزیره می دهد.

به گزارش تکناک، Artemis Technologies که با قایق های هیدروفویل برقی نامی برای خود دست و پا کرده است، اکنون با EF-12 Escape که سیستم پیشرانه الکتریکی بدون آلایندگی Artemis eFoiler را با طراحی آینده نگرانه و امکانات رفاهی ترکیب می کند، قصد ورود به بازار سفر های لوکس دارد.

از مشخصات EF-12 Escape می توان به این موارد اشاره کرد: طول 39 فوت (12 متر)، ظرفیت حمل 11 تن، ظرفیت حمل مسافر 12 نفر بعلاوه 2 خدمه، حداکثر سرعت 30 گره ( 55 کیلومتر در ساعت) و حداکثر برد 96 کیلومتر.

کابین محصور شده است تا سرنشینان را خشک و راحت نگه دارد و یک در کشویی آنها را از قفسه‌های چمدان جدا می‌کند و اجازه می‌دهد جابجایی وسایل از ساحل به قسمت چمدان به راحتی انجام شود.

دیوید تایلر، مدیر بازرگانی Artemis Technologies گفت: ما از راه اندازی Artemis EF-12 Escape به صنعت حمل و نقل دریایی جهانی بسیار هیجان زده هستیم. هدف ما ارائه یک تجربه مسافری پایدار، راحت و مجلل برای مشتریان خود است، در حالی که همچنین اثرات زیست محیطی آنها را کاهش می دهد.

ما بر این باوریم که تاکسی آبی هیدروفویل برقی جدید ما استاندارد جدیدی را برای صنعت تاکسی آبی ایجاد خواهد کرد. این تاکسی جدیدترین فناوری را با طراحی مجلل ترکیب می کند و تجربه ای منحصر به فرد و فراموش نشدنی را برای مشتریان خود فراهم می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.