ویژگی های خیره کننده گوشی Google Pixel 8 Pro

علاقه مندان به تکنولوژی و به خصوص طرفداران گوگل می توانند اخبار مورد انتظار گوشیGoogle Pixel 8 Pro را دریافت کنند، زیرا قرار است در آینده ای نه چندان دور منتشر شود.

به گزارش تکناک ،بنا بر اطلاعات منتشر شده  این دستگاه ویژگی های چشمگیری دارد و تلاش دارد موفقیت سری Pixel 7 را ادامه دهد.

بر اساس شایعات، یکی از ویژگی‌های قابل توجه گوگل Pixel 8 Pro، نمایشگر جلویی آن خواهد بود. این نمایشگر 6.7 اینچی OLED سامسونگ با رزولوشن 2992×1344 را دارد و با نرخ تازه‌سازی 120Hz، تجربه بصری شفافی را ارائه خواهد داد. همچنین با روشنایی بالا تا 1600 نیت، مناسب برای فعالیت‌های چندرسانه‌ای مختلف است. تراکم پیکسلی صفحه نمایش 490PPI تصاویر واضح و شفاف را تضمین می کند.

برای علاقه‌مندان به عکاسی، گوگل Pixel 8 Pro با یک سیستم دوربین پشتی که شامل یک دوربین اصلی GN2 با رزولوشن 50 مگاپیکسل، یک لنز فوق‌عریض IMX787 با رزولوشن 64 مگاپیکسل و یک لنز تله عکاسی GM5 با رزولوشن 48 مگاپیکسل است، تجهیز شده است. این لنزهای ترکیبی، عکس‌های با کیفیت بالا و گزینه‌های عکاسی چند منظوره را قول می‌دهد. در قسمت جلویی، گوشی دارای یک لنز 3J1 با رزولوشن 10.8 مگاپیکسل است که عکس‌های سلفی رضایت بخشی را تضمین می‌کند.

در کنار اینها، گوگل Pixel 8 Pro با پردازنده Tensor G3 خود توانسته است بهبود قابل توجهی نسبت به نسل‌های قبلی خود داشته باشد. پردازنده Tensor G3 به خاطر CPU 9 هسته‌ای کارآمد خود شناخته شده است که به پشتیبانی از ردیابی پرتویی مجهز است و عملکرد گرافیکی بهبود یافته‌ای را ممکن می‌کند. ترکیب CPU شامل یک هسته Cortex-X3 با سرعت 3.0 گیگاهرتز، چهار هسته Cortex-A715 با سرعت 2.45 گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A510 با سرعت 2.15 گیگاهرتز است. برای بهبود تجربه کاربری، گوشی با سیستم عامل Android 14 پیش‌نصب شده است.

با توجه به رندرهای فاش شده در گذشته، گوگل Pixel 8 Pro توجه علاقه مندان به تکنولوژی را جلب کرده است. ظاهر زیبا به همراه ویژگی‌های پیشرفته آن، ارزش انتظار را دارد.

1 دیدگاه برای “ویژگی های خیره کننده گوشی Google Pixel 8 Pro

  1. Avatar
    نظر برتر گفته:

    از بهترین گوشی‌های ناموجود در بازار هست. کسی که این گوشی رو دستش بگیره دیگه به گوشی‌های چینی که فقط روی کاغذ قوی بنظر میان اهمیتی نمیده. واقعا از خریدم راضی بودم و تصمیم دارم دیگه همیشه پیکسل بخرم و از محصولات باکیفیت گوگل پیکسل استفاده کنم. عالی عالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.