ویژگی های منحصر به فرد اولین گوشی تاشو وان پلاس

گوشی هوشمند تاشو جدید OnePlus Fold ممکن است یک مدل برجسته باشد و پس از عرضه جهانی، احتمالاً با سامسونگ Galaxy Z Fold 5 رقابت خواهد کرد.

به گزارش تکناک، وان‌پلاس در ابتدای سال اعلام کرد که اولین گوشی تاشو خود را راه‌اندازی خواهد کرد. در زمان اعلام، شرکت طراحی و تاریخ دقیق عرضه گوشی را فاش نکرده بود. OnePlus Fold ممکن است در ماه اوت در بازارهای مختلف عرضه شود. همچنین شرکت ممکن است گوشی تاشو خود را در هند نیز راه‌اندازی کند. در حالی که در انتظار اطلاعات بیشتری هستیم، جزییات جدیدی از طراحی گوشی هوشمند تاشوی آینده وان پلاس فاش شده است.

تیپیستر OnLeaks در همکاری با SmartPrix طراحی گرافیکی گوشی تاشو OnePlus Fold را منتشر کرده است. طراحی گرافیکی نشان می‌دهد که گوشی تاشویOnePlus  Fold  دارای دوربین‌های Hasselblad-tuned خواهد بود. بیایید به طراحی گرافیکی، مشخصات و سایر جزئیاتی که تاکنون شناخته شده اند، نگاهی بیندازیم.

OnePlus Fold: طراحی گرافیکی نشان می‌دهد که پشت گوشی از چرم مصنوعی است و سایر ویژگی ها را شامل می شود

OnePlus Fold ممکن است یک گوشی هوشمند برجسته باشد و پس از عرضه جهانی، احتمالاً با سامسونگ Galaxy Z Fold 5 رقابت خواهد کرد. رندرهای طراحی نشان می‌دهند که این گوشی دارای پشتی از جنس چرم مصنوعی است که احتمالاً احساسی لوکس و خوش‌دستی را به کاربر ارائه خواهد داد. در بازار گوشی‌های تاشو، تعداد کمی از گوشی‌ها با پشتی از جنس چرم مصنوعی وجود دارند. بنابراین، OnePlus Fold حتی در بازار نوظهور گوشی‌های تاشو شاید به نظر خوشایند بیاید. احتمالاً این دستگاه دارای نسخه‌های پشتی شیشه‌ای یا فلزی نیز خواهد بود.

رندرهای طراحی نشان می‌دهند که گوشی تاشو دارای یک ماژول دوربین دایره‌ای است. در وسط ماژول دوربین، متن Hasselblad قرار دارد که همکاری بین OnePlus  و این شرکت را در گوشی تأیید می‌کند. بر اساس رندرهای منتشر شده، سه دوربین احتمالاً شامل یک لنز پریسکوپ هم خواهد بود. در گوشه بالا و سمت چپ پشتی دستگاه، ماژول فلاش LED قرار دارد.

قاب در بیشتر قسمت بالا و پایین صاف است. ما می‌توانیم سوئیچ اعلانات را در لبه چپ ببینیم. همچنین دکمه روشن/خاموش، به عنوان اسکنر اثر انگشت روی لبه سمت راست قرار دارد.

در قسمت جلویی، گوشی تاشوی OnePlus  دارای صفحه نمایش بزرگی با حاشیه‌های نسبتاً باریک است. در بالای مرکزی آن، یک سوراخ برای دوربین جلو وجود دارد. در داخل، نمایشگر تاشو یک سوراخ برای دوربین جلو در گوشه بالا و سمت چپ دارد. این دستگاه به گفته منابع، دارای سه بلندگو است.

گزارش اندازه صفحه نمایش گوشی را فاش نکرده است. گفته شده است که این گوشی دارای یک صفحه نمایش AMOLED با کیفیت 2K و نرخ به‌روزرسانی 120Hz خواهد بود. همچنین، پردازنده Snapdragon 8 Gen 2 زیر پوشش دستگاه قرار می‌گیرد. به علاوه، OnePlus Fold ممکن است دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) باشد. همچنین این دستگاه احتمالاً دارای یک حسگر دوربین جلویی 32 مگاپیکسلی نیز خواهد بود. در زیر پوشش، باتری 4800mAh با پشتیبانی از شارژ سریع 100 واتی به کار رفته است.

احتمالاً جزئیات بیشتری در مورد گوشی تاشوی OnePlus Fold به زودی در وب منتشر خواهد شد. هنگامی که این اطلاعات در دسترس قرار ‌گیرند، تاریخ عرضه و سایر جزئیات را به اشتراک خواهیم گذاشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.