ویژگی های گوشی موبایل REALME 11 PRO+

گوشی های سری Realme 10 چند ماه پیش عرضه شد و این دستگاه ها نسبت به سری Redmi Note 12 دارای معایبی بودند.

پس از مدت ها انتظار، اولین عرضه رسمی گوشی موبایل سری Realme 11 در 10 می انجام می‌شود.

به گزارش تکناک، گوشی های سری Realme 10 چند ماه پیش عرضه شد و این دستگاه ها نسبت به سری Redmi Note 12 دارای معایبی بودند. Realme 10 Pro+ قانع‌کننده‌ترین گوشی از این سری بود و یکی از اولین دستگاه‌های میان‌رده با نمایشگر خمیده AMOLED بود. با این حال، Realme تصمیم به عرضه Realme 11 Pro+ به عنوان جالب ترین گوشی های میان رده خود گرفته است. Realme 11 Pro+ جدید ارتقاء سخت افزاری قابل توجهی به همراه خواهد داشت، اما طراحی آن نیز تغییر خواهد کرد و این طراحی جدید Realme، پیش از این در پرچمدار هواوی مشاهده شده است.

طراحیREALME 11 PRO+

طراحی Realme 11 Pro+ پیش از این به لطف فهرستی در TENAA فاش شده است. این برند در حال انتشار مشخصات این سری است. اکنون، این طراحی را تایید کرده ‌است و خبر از وجود یک گزینه رنگی فانتزی Sunrise Beige را می‌دهد و پشت آن متشکل از چرم و پارچه است.

طبق بیانیه مطبوعاتی این برند، طراحی Realme 11 Pro+ توسط متیو منوتو، رئیس طراحی پارچه در بولگاری و طراح ارشد سابق گوچی، تهیه شده است. او در این طراحی از طلوع خورشید در یک شهر رمانتیک الهام گرفته است. به‌علاوه، «چرم‌ نرم، پارچه‌ بافته شده و دست دوز » را برای ارتقای تجربه تلفن ممتاز پیاده‌سازی می‌کند.

مشخصات دستگاه

طبق این افشای اطلاعاتی، بالا و پایین دستگاه تخت است و این گوشی لبه های خمیده مدل قبلی خود را حفظ خواهد کرد. این تصویر همچنین یک دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی با OIS را تایید می کند. انتظار می‌رود در آن از دوربین ISOCELL HP3 سامسونگ استفاده شود. دوربین اصلی آن در مرکز یک جزیره سیاه بزرگ با یک دایره طلایی در پشت دستگاه قرار گرفته است. در کنار لنز اصلی دو لنز دیگر وجود دارد و احتمالا یکی فوق عریض و یکی سنسور ماکرو/عمق خواهد بود. و در قسمت بالای جزیره، یک فلاش LED وجود دارد.

اطلاعات فاش شده به استفاده از صفحه نمایش AMOLED با رزولوشن FHD+ اشاره دارد و انتظار ریفرش ریت 120 هرتز نیز می‌رود. از آنجایی که Realme 10 Pro از شارژ 67 واتی پشتیبانی می‌کند، احتمالا این گوشی شارژ سریع 100 واتی و مدل پایه Realme 11 فقط 33 وات شارژ را به همراه خواهد داشت.

گوشی های سری Realme 10 چند ماه پیش عرضه شد و این دستگاه ها نسبت به سری Redmi Note 12 دارای معایبی بودند.

در این بیانیه مطبوعاتی تنها مشخصات Realme 11 Pro و 11 Pro+ تأیید شده است. این دو در رنگ‌های سبز و مشکی به فروش خواهند رسید، گزینه پارچه‌ای چرمی طلایی خاص و جدید آن احتمالا در انحصار 11 Pro+ خواهد بود. اطلاعاتی از سایر مدل‌ها در دست نیست، اما قطعا آنها ساده تر خواهند بود.

Realme احتمالاً به انتشار تیزرهای بیشتری قبل از عرضه ادامه خواهد داد. پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.