ویژگی Android Auto چیست و چگونه عمل می کند؟

با انتشار ویژگی Android Auto نسخه  11.4، گوگل ویژگی خلاصه سازی پیام ها با هوش مصنوعی خود را در دسترس همه کاربران قرار می دهد.

به گزارش تکناک، در ادامه نحوه عملکرد این ویژگی آمده است.

خلاصه‌های پیام‌های هوش مصنوعی برای اولین بار در اوایل سال جاری توسط گوگل به عنوان راهی برای درک سریع پیام‌های طولانی بدون خواندن توسط دستیار گوگل با صدای بلند اعلام شد.

این ویژگی به سرعت در تنظیمات Android Auto ظاهر شد، اما این ویژگی در واقع فعال نبود. اما، اکنون، به نظر می رسد که بالاخره به طور گسترده در دسترس است.

هنگام راه‌اندازی Android Auto برای اولین بار پس از نصب نسخه 11.4، گوگل اعلانی به تلفن شما ارسال می‌کند که در آن توضیح می‌دهد که خلاصه پیام‌ها اکنون در دسترس هستند. لازم نیست هیچ اقدامی با این کار انجام دهید، اما یک میانبر برای تنظیمات برای مدیریت این ویژگی نیز ارائه می دهد.

همانطور که اخیراً توضیح داده شد، خلاصه پیام‌های هوش مصنوعی فقط روی پیام‌های طولانی‌تر کار می‌کنند. برای پیام‌های کوتاه‌تر، دستیار گوگل همچنان مطالب را با صدای بلند به طور کامل می‌خواند.

در اولین باری که یک خلاصه پیام هوش مصنوعی را راه اندازی می کنید، گوگل به شما هشدار می دهد که در حال ایجاد یک خلاصه است و با در نظر گرفتن این موضوع، ممکن است محتوا کمی نادرست باشد. در حالی که آن پیام در حال خوانده شدن است، یک اعلان بی‌صدا در تلفن شما نشان داده می‌شود که نشان می‌دهد خلاصه در حال تولید است. وقتی پیام با صدای بلند خوانده شد، پیام تست ما با بیش از 100 کلمه به حدود 15 کلمه خلاصه شد. بسیاری از جزئیات در این فرآیند پاکسازی شد، اما معنای کلی حفظ شد. بدیهی است که نتایج شما ممکن است بسته به سناریو متفاوت باشد.

هنگامی که یک پیام خلاصه توسط هوش مصنوعی خوانده می شود، عملاً هیچ تفاوتی در رابط کاربری روی صفحه نمایش وجود ندارد، اما اکنون پس از طراحی مجدد اخیر، کل صفحه نمایش را اشغال می کند.

پس از خواندن خلاصه، اعلانی در Android Auto ظاهر می‌شود که در آن بازخوردی درباره خلاصه درخواست می‌کند.

اگر خلاصه‌های هوش مصنوعی را نمی‌خواهید، این ویژگی را می‌توانید به راحتی از طریق تنظیمات Android Auto روی صفحه‌نمایش خودرو یا گوشی خود خاموش کنید .

این ویژگی همچنان هم در گوشی و هم در تنظیمات داخل خود اندروید اتو به عنوان «خلاصه پیام‌های هوش مصنوعی» نامیده می‌شود، اما یک کلید جدید برای «اعلان‌ها با دستیار» نیز وجود دارد، اما در حال حاضر دقیقاً مشخص نیست که چه کاری انجام می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.