یوتیوب ابزار جدیدی برای پادکست معرفی می کند

 پلتفرم یوتیوب بی سروصدا بر آزمایش ابزار جدیدی برای پخش پادکست و ایجاد بستر لازم برای سازندگان این نوع محتواها متمرکز شده است.

 پلتفرم یوتیوب بی سروصدا بر آزمایش ابزار جدیدی برای پخش پادکست و ایجاد بستر لازم برای سازندگان این نوع محتواها متمرکز شده است.

به گزارش تکناک، کاربرانی که به عنوان بخشی از آزمایش ابزار جدید پادکست یوتیوب ،این ویژگی در YouTube Studio   برای شان فعال شده است گزینه جدیدی را برای بارگذاری پادکست در زیر دکمه “create” مشاهده می کنند.

این دکمه در حال حاضر برای بارگذاری یک ویدیو ، ایجاد یک پست متنی و یا شروع یک پخش زنده  ویدئویی استفاده می شود.

اما این همه ماجرا نیست. کاربرانی که به این ابزار پادکست Youtube   دسترسی دارند تب  Podcasts را در منوی content  مشاهده می کنند. همچنین لیست های پخش موجود می توانند به عنوان پادکست با گزینه جدیدی که در منوی سه نقطه یافت می شود تنظیم شوند..

استودیوی YouTube تجزیه و تحلیل پادکست را در نسخه دسکتاپ نمایش می دهد. در میان تجزیه و تحلیل ها ، شما قادر خواهید بود عملکرد یک پادکست خاص ، تعداد مخاطبان و میزان درآمد آن را مشاهده کنید

در حال حاضر ، تعداد کمی از سازندگان محتوا به صورت آزمایشی به این ابزار پادکست YouTube  دسترسی دارند.

همانطور که احتمالاً می دانید ، توجه  YouTube مدتی است که به پادکست جلب شده است. اکنون ، این پلتفرم قدم دیگری برای تبدیل شدن به یک فضای پادکست برای همه کسانی که دوست دارند به پادکست گوش دهند یا به عنوان تولید کننده محتوای پادکست ها کار کنند برمیدارد.

به نظر می رسد ابزارهای جدیدی که اکنون در حال آزمایش هستند ، همه آن چیزی که یک سازنده محتوا برای شروع پادکست ها روی این پلتفرم نیاز دارد، از بارگذاری یک قسمت پادکست گرفته تا جستجوی داده های تحلیلی درباره عملکرد پادکست را شامل میشود

تلاش های YouTube برای تبدیل شدن به یک بستر برجسته تر پادکست از سال 2021 عمومی شده است. در آن زمان ، بلومبرگ گزارش داد که YouTube به دنبال استخدام مدیران با تجربه در زمینه پادکست ها است. این بدان معنی بود که یوتیوب قصد دارد به طور جدی وارد دنیای پادکست شود.

در واقع ، حتی قبل از آن ، YouTube یکی از مکانهایی بود که مردم هنگام علاقه به پادکست ها به طور کلی به آن نگاه می کردند. با این حال ، در آن زمان ، این پلتفرم برای شنوندگان پادکست بهینه نشده بود ، بنابراین YouTube به دنبال ایجاد بستری برای تولید و مدیریت میلیون ها پادکست در پلتفرم خود بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.