ارائه قابلیت پاسخ گفتاری و بصری در ربات چت بارد گوگل

گوگل در حال افزودن برخی ویژگی‌های جدید به ربات چت بارد خود، از جمله توانایی برای ارائه پاسخ‌های گفتاری و بصری است.

به گزارش تکناک، هم اکنون، این ربات چت در بسیاری از نقاط جهان از جمله اتحادیه اروپا در دسترس است.

در یک پست وبلاگ، گوگل پاسخ های گفتاری بارد را به عنوان روشی مفید برای “تصحیح تلفظ کلمات یا گوش دادن به یک شعر یا متن” معرفی کرده است. به منظور شنیدن پاسخ‌های گفتاری باید یک درخواست را وارد و آیکون صدا را انتخاب کرد. به گفته گوگل، پاسخ‌های گفتاری در بیش از 40 زبان در دسترس است و در حال حاضر فعال هستند.

قابلیت افزودن تصاویر به درخواست‌ها نیز اولین بار در کنفرانس I/O گوگل در ماه می نشان داده شد. در یک مثال، گوگل پیشنهاد کرد که می‌توان از این قابلیت برای نوشتن یک توصیف خنده‌دار درباره تصویر دو سگ کمک خواست. به گفته گوگل این ویژگی اکنون به زبان انگلیسی در دسترس است و «به زودی» به زبان های جدید نیز در دسترس خواهد بود.

گوگل چند ویژگی جدید دیگر را نیز، از جمله امکان پین و تغییر نام مکالمات، اشتراک‌گذاری پاسخ‌ها با دوستان، و تغییر لحن و سبک پاسخ‌هایی دریافتی از ربات چت بارد را معرفی می‌کند.

گوگل برای اولین بار در ماه مارس دسترسی به ربات چت بارد را باز کرد، اما در آن زمان فقط در ایالات متحده و بریتانیا در دسترس بود.

طبق صحبت جنیفر رادستروم، سخنگوی گوگل این شرکت از آن زمان ربات چت را در بسیاری از کشورهای دیگر عرضه کرده است، و اکنون همه کشورهای منطقه اقتصادی اروپا و برزیل را پوشش می‌دهد. با توجه به اینکه راه اندازی بارد در اتحادیه اروپا به دلیل نگرانی های حفظ حریم خصوصی به تعویق افتاد، این گسترش در اروپا یک نقطه عطف قابل توجه محسوب می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.