پشتیبانی برنامه تردز از از آیکون‌های موضوعی

متا همچنان در حال کار بر روی نسخه کپی توییتر یعنی برنامه تردز است و در به‌روزرسانی‌های اخیر، این پلتفرم به عنوان یک تغییر جالب برای کاربران اندروید، از آیکون‌های موضوعی پشتیبانی می‌کند.

به گزارش تکناک، آیکون‌های موضوعی در اندروید به صورت برنامه به برنامه پشتیبانی می‌شوند و به برنامه‌ها امکان می‌دهند طراحی آیکون خود را در صفحه اصلی تغییر داده و با رنگ‌های هماهنگ با سیستم Material You که از تصاویر پس‌زمینه استخراج می‌شوند، هماهنگ شوند.

تعداد زیادی برنامه وجود دارد که این ویژگی را پشتیبانی می‌کنند، اما اکنون برنامه تردز یکی از تنها برنامه‌های متا است که از آیکون‌های موضوعی پشتیبانی می‌کند.

علاوه بر آن، برنامه تردز در هفته‌های اخیر چندین به‌روزرسانی اساسی را عرضه کرده است. این شامل راه‌اندازی برنامه وب است که در اواخر ماه آگوست عرضه شد.

به تازگی تردز پشتیبانی از جستجوی کلمات کلیدی در پلتفرم را در “بیشتر کشورهای انگلیسی و اسپانیایی زبان” معرفی کرده است، همچنین تکرار پست‌ها در جدول زمانی “Following” در تردز که فقط محتواهای افرادی را که دنبال می‌کنید نمایش می‌دهد، همانطور که در اواخر ماه ژوئیه اضافه شد. همچنین متا قابلیت به  اشتراک‌گذاری پست‌ها از طریق Instagram DMs، افزودن متن جایگزین به عکس‌ها و ویدیوها را عرضه کرده است و همچنین یک دکمه اضافه کرده است که به شما اجازه می‌دهد به طور مستقیم در یک پست جدید به کسی اشاره کنید. پشتیبانی از سایر پلتفرم‌های fediverse مانند Mastodon نیز هنوز در حال پیشرفت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.