پشتیبانی شیائومی پد 5 از جدیدترین لوازم جانبی

تبلت Xiaomi Pad 6  هفته گذشته در هند معرفی شد و از 21 ژوئن قابل خریداری خواهد بود. این تبلت با سخت‌افزار درجه یک پرچمدار و قیمت مناسب، وزن خود را بیشتر می کند.

به گزارش تکناک، شرکت شیائومی همچنین لوازم جانبی جدیدی همراه با تبلت از جمله قلم هوشمند نسل دوم شیائومی را معرفی کرده است. اما برای استفاده از این لوازم جانبی لزوماً نیازی به خرید جدیدترین تبلت ندارید. در واقع، شیائومی قلم هوشمند جدید را با تبلت قدیمی‌تر خود یعنی Xiaomi Pad 5 سازگار کرده است.

شیائومی اعلام کرده است که برای قلم هوشمند Xiaomi Smart Pen (نسل دوم) که به تازگی یک به‌روزرسانی OTA را منتشر کرده است. این به‌روزرسانی سازگاری کامل قلم نه تنها با Xiaomi Pad 6 بلکه با شیائومی پد 5 را نیز فراهم می‌کند. قیمت قلم هوشمند در هند حدود ۵٬۹۹۹ روپیه است و احتمالاً از طریق سایت Mi.com از ۲۱ ژوئن قابل خریداری خواهد بود.

تبلت شیائومی پد 5 در سال ۲۰۲۱ در هند روانه بازار شد و ارزش خوبی را ارائه داد. این تبلت هنوز هم بین کاربران قابل توجه است، اما نسل جدید Pad 6  در مقایسه با آن بهتر است. برای ارائه ایده، Xiaomi Pad 6 از پردازنده Qualcomm Snapdragon 870 بهره می برد که یک گام واضح از پردازنده Snapdragon 860 در داخل شیائومی پد 5 است.

تبلت جدید شیائومی دارای صفحه نمایش IPS LCD با ابعاد 11 اینچ و رزولوشن بالاتری با مقدار 2880×1800 است که در مقایسه با رزولوشن 2560×1600 تبلت شیائومی پد 5  ، بهتر است. علاوه بر این، تبلت Xiaomi Pad 6 با نرخ بروزرسانی 144 هرتز سرعت بیشتری نسبت به نرخ بروزرسانی 120 هرتز نسل قبلی خود دارد. در مورد سرعت شارژ نیز، تبلت Xiaomi Pad 6  با پشتیبانی از شارژ سریع 67 وات، از تبلت شیائومی پد 5 که از شارژ سریع 33 وات پشتیبانی می‌کند، عملکرد بهتری دارد.

مقایسه تبلت Xiaomi Pad 6 با Pad 5  ممکن است ناعادلانه به نظر برسد، بنابراین تصمیم گرفتیم آن را با تبلت OnePlus Pad مقایسه کنیم که با قیمت بالاتری عرضه می شود و بیش از 10000 روپیه یا بیشتر هزینه دارد. به طرز شگفت‌آوری، تبلت Xiaomi Pad 6 نه تنها جای خود را حفظ می‌کند بلکه عملکرد بهتری نسبت به دستگاه OnePlus دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.