ابداع یک لپ‌تاپ برای آموزش آسان برنامه نویسی به کودکان

کامپیوتر برای پلتفرم آموزشی STEM

پلتفرم آموزشی STEM آیا فرزندتان تا به حال رایانه شما را دیده و از نحوه کار آن پرسیده است؟ البته ممکن است نخواهید برای پاسخ به کنجکاوی فرزندتان قطعات رایانه خود را از هم جدا کنید، اما می‌تواند جایگزینی وجود داشته باشد که به کودک شما اجازه می‌دهد عملکرد درونی رایانه را ببیند و همچنان از آن استفاده کند و یاد بگیرد که روی آن کدنویسی کند.

به گزارش تک ناک، CrowPi2 بخشی از لپ‌تاپ و بخشی از پلتفرم آموزشی STEM و Raspberry Pi است و با قیمت 319.99 دلار می‌تواند پاسخی به کنجکاوی کودک شما باشد.CrowPi2 از Raspberry Pi و برخی حسگرهای معمولی جفت شده با نرم افزار مستقل توسعه یافته برای ایجاد یک پلت فرم یادگیری چند منظوره (پلتفرم آموزشی STEM) برای دانش آموزان  استفاده می شود.

کیت Basic  شامل بیش از 22 سنسور و ماژول داخلی، یک صفحه کلید بی سیم و یک صفحه نمایش 11.6 اینچی با وضوح اچ دی است . حتی دوربین و میکروفون 2 مگاپیکسلی داخلی دارد. بنابراین اگر فرزند شما در یک مدرسه آنلاین ثبت نام کرده است، می تواند با همان رایانه ای که برای درس های STEM خود از آن استفاده می کند، به کلاس ها بپیوندد .
این کیت با بیش از 80 منبع دوره و بیش از 20 پروژه ارائه می شود و کودک شما می تواند از سرگرمی آموزشی ارائه شده لذت ببرد.برخی از فعالیت‌هایی که فرزند شما می‌تواند در CrowPi2 انجام دهد شامل بازی Minecraft، ساخت پیانو از میوه، برنامه‌نویسی در آردوینو، ساخت ابزارهای تشخیص چهره و گفتار، راه‌اندازی حسگر نور و غیره است. اگرچه بسیاری از فعالیت ها هدایت شده است ، اما فضایی برای سفارشی سازی نیز وجود دارد. همانطور که کودک شما مهارت های جدید برنامه نویسی را یاد می گیرد، می تواند فعالیت های سرگرم کننده خود را دنبال کند.

به هر حال، اکوسیستم Raspberry Pi تنوعی را ارائه می‌دهد که می‌تواند به پروژه‌های جالبی غیر از آنچه که CrowPi2 ارائه می‌دهد، نیرو ببخشد.فرزند شما ممکن است تکالیف مدرسه خود را با رایانه انجام دهد، اما با این دستگاه مجهز به Raspberry Pi ، می تواند از رایانه خود نیز یاد بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.