پمپ انسولین بهترین روش درمان کودکان دیابتی

مطالعات جدید نشان می دهد که پمپ انسولین یکی از بهترین روش ها برای درمان کودکان دیابتی است.

به گزارش تکناک، این تحقیق نشان داد که یک مانیتورگلوکز پیوسته (CGM) به همراه یک پمپ انسولین به طور قابل توجهی در درمان دیابت موثر است.

دکتر کلمن داوچ، متخصص غدد کودکان در بیمارستان کودکان دانشگاه در لیوبلیانا اسلوونی و سرپرست این مطالعه جدید، به یک رسانه خبری گفت: درمان دیابت جام مقدس است.

داوچ و تیم او برای نمونه برداری از 5219 جوان زیر 21 سال مبتلا به دیابت نوع 1 از 21 کشور مختلف استفاده کردند که در نوع خود یک رکورد جهانی است.

داوچ گفت: این تحقیق به خوبی مطالعات انجام شده روی بزرگسالان را تکمیل می کند.

این مقاله پمپ انسولین Medtronic’sMiniMed 770G را به عنوان یکی از گزینه‌های مناسب برای کودکان دیابتی پیشنهاد می‌کند، زیرا این اولین سیستم تحویل خودکار انسولین (AID) است که در سال ۲۰۲۰ توسط FDA برای کودکان زیر ۲ سال تأیید شد.

دکتر رابرت ویگرسکی، مدیر ارشد پزشکی برای دیابت مدترونیک گفت: دیابت نوع 1 یک بیماری خانوادگی است. سیستم MiniMed 770G سطح بالایی از مشارکت مراقبتی را برای والدین و شرکای مراقبتی که می‌توانند از قابلیت‌های نظارت از راه دور استفاده کنند، فراهم می‌کند.

این فناوری همچنین مورد علاقه کاربران بود. ماریسا تاون، مدیر بالینی در مرکز غیرانتفاعی کودکان مبتلا به دیابت، گفت: داشتن پمپ‌های انسولین (insulin therapy : biosynthetic insulin used as injectable medication) که امکان دوز فیزیولوژیکی انسولین را با انعطاف‌پذیری برای دوزهای بسیار کمتر برای کودکان کوچک‌تر و بولوس‌های (تزریق وریدی مستقیم) طولانی‌تر برای وعده‌های غذایی با چربی بیشتر فراهم می‌کند، تحقق اهداف درمان را واقعی‌تر می‌کند.

اما آیا همه می توانند این پمپ ها را بخرند؟

مرکز مراقبت پزشکی غیرانتفاعی Kyler Cares که در سال 2018 توسط Kyle Banks، بازیگر برادوی و فرد مبتلا به دیابت نوع 1 تأسیس شد، کمک‌های بلاعوض را برای CGM و پمپ‌ انسولین به کسانی که توانایی پرداخت آن‌ها را ندارند، ارائه می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.