پنل ویرایشگر Micro Color برای آیپد رونمایی شد

شرکت Blackmagic Design پنل ویرایشگر Micro Color را برای نرم افزار ویرایش ویدیو DaVinci Resolve آیپد رونمایی کرد.

به گزارش تک‌ناک، Blackmagic Design در سال ۲۰۲۲ اعلام کرده بود که نرم افزار ویرایش ویدیو ، DaVinci Resolve، را برای آیپد عرضه خواهد شد. با وجود اینکه این نرم افزار از ورودی چند لمسی و Apple Pencil پشتیبانی می‌کند، اما گاهی اوقات هیچ چیز بهتر از سخت افزار ساخته شده برای هدف خاص نیست.

در روز جمعه، Blackmagic پنل ویرایشگر Micro Color را برای نرم‌افزار ویرایش ویدئو DaVinci Resolve به قیمت ۴۹۵ دلار معرفی کرد که به گفته‌ی آن‌ها در ماه می به صورت جهانی در دسترس قرار خواهد گرفت و به طور خاص برای آیپد طراحی شده است.

پنل ویرایشگر Micro Color با ابعاد ۱۴.۳۳ در ۷.۱۸ اینچ تقریباً به اندازه یک کیبورد کامپیوتر است. این پنل دارای یک شیار برای اتصال آیپد پرو است و از طریق بلوتوث یا USB-C وصل می شود. Micro Color علاوه بر اینکه از سایر پنل های رنگی Blackmagic کوچکتر است، به طور قابل توجهی ارزان تر هم هست (قیمت پنل بعدی – Mini Panel – در وب سایت Blackmagic بیش از ۲۰۰۰ دلار ذکر شده است). این پنل با سه ترکبال وزنه دار عرضه می شود که به گفته شرکت همچنان حس حرفه ای بودن را القا می کند. همچنین ۱۲ دکمه کنترلی برای تنظیم مواردی مانند سایه ها، هایلایت ها، کنتراست و میدتون وجود دارد.

Blackmagic می گوید که بسیاری از کنترل های دیگر که در سمت راست و چپ پنل ویرایشگر Micro Color قرار دارند – مانند پاک کردن، نشانگر و انتخاب – به طور معمول فقط در پنل های بزرگتر Mini و Advanced آنها یافت می شود. این شرکت می گوید که بسیاری از کنترل ها را در همان موقعیت پنل های بزرگتر نگه داشته است تا برای ویرایشگران آشنا باشد.

پنل ویرایشگر Micro Color کمی بیش از نصف قیمت Micro Panel شرکت با قیمت ۸۹۵ دلار است که دارای سه ترکبال وزنه دار و ۱۲ دکمه کنترلی مانند Micro Color Panel جدید است، اما فقط از طریق USB-C وصل می شود و فاقد شیار برای اتصال به آیپد است.

گرانت پتی مدیرعامل Blackmagic Design گفت: “مدل قدیمی DaVinci Resolve Micro Panel در میان مشتریانی که پنل درجه بندی جمع و جور می خواستند محبوب بوده است، اما ما می خواستیم راه حل های حتی قابل حمل تر و مقرون به صرفه تر طراحی کنیم.” او افزود که این شرکت نسخه های محلی “به چندین زبان” خواهد فروخت تا برای استفاده از آن نیازی به یادگیری زبان دیگری نباشد.

Blackmagic می‌گوید پنل ویرایشگر Micro Color را در غرفه‌ی نمایشگاه خود در نمایشگاه NAB 2024 به نمایش خواهد گذاشت.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.