پیشتازی دوربین گلکسی S23 اولترا در مقایسه با پیکسل 7 پرو

ما در مورد گلکسی S23 اولترا و اینکه چگونه سیستم دوربین جدید آن همه تلفن های دیگر را از میدان به‌در خواهد کرد، چیزهای زیادی شنیده ایم.

ما در مورد گلکسی S23 اولترا و اینکه چگونه سیستم دوربین جدید آن همه تلفن های دیگر را از میدان به‌در خواهد کرد، چیزهای زیادی شنیده ایم.

به گزارش تکناک، اکنون، یک نمونه عکس ادعایی گرفته شده با گلکسی S23 اولترا که هنوز عرضه نشده‌است، این ادعا را تایید می کند.

سه عکس از کدو تنبلی که در زیر مشاهده می شود، به ترتیب با گلکسی S23 اولترا، گلکسیS22  اولترا و پیکسل 7 پرو گرفته شده اند. این عکس‌ها دراکانت «I ice Universe» در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر و به نظر می‌رسد با استفاده از دوربین‌های اصلی این دستگاه‌ها گرفته شده‌اند، پس از آن به‌صورت دستی بزرگ‌نمایی و برای مشاهده دقیق‌تر جزئیات، برش داده شده‌اند. در مورد گلکسی S23 اولترا، این عکس باید نمونه‌ي استفاده از سنسور اصلی 200 مگاپیکسلی آن باشد.

گلکسی S23 اولترا

دوربین گلکسی S23 اولترا جزئیات بسیار بیشتری را ثبت میکند

digikala

بازتولید رنگ در گلکسیS22  اولترا و گلکسی S23 اولترا مشابه است. یعنی: به نظر می‌رسد رنگ‌ها را کمی بیشتر از پیکسل ۷ پرو گوگل به منظور جلوه زنده‌تر مناظر و با کنتراست بالاتر، اشباع می‌کنند. این که رویکرد سامسونگ یا گوگل را ترجیح می‌دهید عمدتاً سلیقه شخصی است، اما بدون در نظر گرفتن اشباع رنگ‌ها، هدف این سه عکس برجستگی سطح جزئیات است . از این رو این عکس‌ها به صورت دستی بزرگ‌نمایی و برش داده شدند.

از نظر بررسی جزئیات، گلکسی S23 اولترا دو گوشی دیگر را از میدان به‌در می‌کند. اگرچه عکس های گرفته شده با گلکسیS22  اولترا و پیکسل 7 پرو به خودی خود خوب به نظر می رسند، اما در کنار عکس نمونه گلکسی S23 اولترا تقریباً بی رنگ و رو به نظر می رسند. و این نمونه جزئیات بیشتری را در مورد کدو تنبل نشان می دهد، و بسیاری از عیوب را حفظ و تصویر این کدو تنبل را منحصر به فرد می کند.

با فرض این‌که این عکس واقعا یک نمونه گرفته‌شده با گلکسی S23 اولترا باشد، باید در نظر داشت این دستگاه هنوز عرضه نشده است در نتیجه سیستم عامل پیش از انتشار بر روی آن اجرا می شود. نرم افزار این دوربین احتمالا قبل از عرضه این دستگاه در سال آینده ، حتی بهتر خواهد شد.

طبق گزارشات، سامسونگ قصد معرفی گلکسی S23 اولترا در اوایل ژانویه یا هفته اول فوریه 2023 را دارد. طبق اطلاعات قبلی، این دستگاه شامل سنسور اصلی 200 مگاپیکسلی، دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض و دو دوربین 10 مگاپیکسلی تله فوتو، یک دوربین با زوم اپتیکال 3 برابر و دیگری با عنصر زوم 10 برابری خواهد بود.

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.