پیش بینی عجیب از رشد سرسام آور قیمت بیت کوین

پیش بینی عجیب یک تحلیلگر از رشد سرسام آور قیمت بیت کوین

تحلیلگری به نام TechDev در آخرین تحلیل خود، پیش‌بینی کرد که قیمت بیت کوین در حوالی فرآیند هاوینگ که در سال ۲۰۲۴ روی می‌دهد، شاهد یک افزایش قیمت شدید خواهد بود.

به گزارش تکناک به نقل از اقتصادآنلاین، این پیش‌بینی جسورانه بیان می‌کند که کمتر از ۱۲ ماه دیگر، هاوینگ بعدی بیت‌کوین رخ خواهد داد و قیمت بیت کوین از هم‌اکنون تا آوریل ۲۰۲۴ می‌تواند ۵۰۰ درصد افزایش یابد.

به طور میانگین، هر چهار سال یکبار (پس از گذشت ۲۱۰هزار بلاک در بلاک چین بیت کوین)، میزان تولید بیت‌ کوین‌های جدید به شکل ناگهانی نصف می‌شود یا به‌طور دقیق‌تر، پاداش اهدایی به ماینرها برای اضافه کردن یک بلاک به بلاک چین ۵۰ درصد کاهش می‌یابد.

هاوینگ توسط ساتوشی ناکاموتو، خالق ناشناس بیت‌ کوین و با هدف کنترل تورم بیت‌ کوین، در کد این شبکه قرار داده شده است.برخی استدلال می‌کنند که این رویداد مطابق با چرخه‌های قبلی، زمینه را برای افزایش قیمت بیت‌کوین مهیا خواهد کرد.

با این حال، تحلیلگری به نامTechDev پیش‌بینی کرد، رکورد شکنی  قیمت بیت کوین باید در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴ رخ دهد.این پیش‌بینی ابتدا در یک پست توییتری در اوایل ماه مه به اشتراک گذاشته شد.

این تحلیلگر همچنین در گذشته یک پیش‌بینی برای قیمت بیت کوین کرده بود، او اکنون اذعان دارد که بعید است این پیش‌بینی محقق شود. این پیش‌بینی که با استفاده از یک منحنی لاگ ساده شکل گرفته بود، رسیدن به قیمت ۱۶۰هزار دلاری را تا پایان سال ۲۰۲۳ اعلام کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.