چند ترفند جالب برای شارژ سریع‌ تر گوشی آیفون

ترفندهایی وجود دارد که با استفاده از آن، میتوان گوشی های آیفون را سریع تر شارژ کرد که در ادامه این مقاله به معرفی آنها می پردازیم

امروزه تقریبا تمام گوشی‌های هوشمند برای آسان‌ تر کردن زندگی ما، با قابلیت شارژ سریع عرضه می‌شوند. با این حال ترفندهایی وجود دارد که با استفاده از آن، بتوان این قابلیت را در گوشی های آیفون تقویت کرد.

به گزارش تکناک، ما در عصر شارژ سریع گوشی های هوشمند قرار داریم که هر سازنده گوشی از این قابلیت بهره می برد. در ابتدا، شارژ سریع به چند دستگاه پرچمدار محدود می شد اما اخیرا، حتی یک تلفن سطح پایه هم از شارژ سریع پشتیبانی می کند.

با این حال، آیفون های اپل هنوز در به کارگیری از قابلیت شارژ سریع عقب مانده است و به دلایلی نتوانسته از محدوده 20 وات در سرعت شارژ عبور کند. این امر باعث می شود که در صورت داشتن یک گوشی اندرویدی برخوردار از قابلیت سرعت شارژ بسیار بالا، هنگام خرید آیفون ناامید شوید.

مشاهده سرعت آهسته شارژ باتری آیفون ممکن است بسیار ناامید کننده باشد. اما می توان با انجام چند کار آیفون خود را سریع تر از حد معمول شارژ کرد.

سرعت بخشیدن به شارژ آیفون

این موارد، راهی برای افزایش جادویی سرعت شارژ از 25 وات به 66 وات نیست بلکه تنها نکاتی برای کمک به شارژ سریع تر تلفن شما هستند.  این نکات می توانند مدت زمان شارژ آیفون شما را تا چند دقیقه معقول کاهش دهند.

همچنین اگر می خواهید گوشی هوشمندتان، به خصوص آیفون، سریع تر شارژ شود، هرگز از شارژر بی سیم استفاده نکنید. شارژ بی‌سیم در آیفون به طور طبیعی کندتر از شارژر سیمی است. استفاده از شارژرهای بی سیم تنها در صورت عدم نیاز به شارژ سریع گوشی توصیه می شود. اگر به شارژ سریع نیاز دارید، باید از شارژر سیمی استفاده کنید.

این راهنما برای افراد دارای شارژرهای دیواری با گواهینامه MFI اصلی با مقدار وات شارژ مناسب است. در صورت داشتن چنین شارژری و عدم شارژ گوشی با سرعت مناسب، می توانید با رعایت این نکات ساده شارژر آیفون خود را سریع تر کنید.

 AIRPLANE MODE را روشن کنید

این ترفند ممکن است مانند یک حقه به نظر برسد، اما واقعاً مانند جادو عمل می کند. روشن کردن حالت هواپیما بسیاری از عملکردهای کاهش دهنده سرعت شارژ را محدود می کند. تلفن های ما دائماً به دنبال سیگنال هستند و سعی می کنند سیگنال ها را فعال نگه دارند. این فرآیند انرژی زیادی از باتری می گیرد و سرعت شارژ را کاهش می دهد.

روشن کردن حالت هواپیما به شارژر امکان تمرکز بیشتر روی عملکرد باتری به جای توزیع انرژی اضافی برای سیگنال های شبکه و اتصالات Wi-Fi را فراهم می‌کند. این عملکرد منجر به شارژ بسیار سریع ‌تر گوشی می‌شود و در صورت نیاز به شارژ سریع آیفون، می‌تواند انرژی کافی را در اختیار شما قرار دهد.

حالت LOW POWER MODE را روشن کنید

اگر airplane mode به دلیل غیرفعال شدن تمام اتصالات شبکه با روشن کردن آن و احتمال از دست دادن تماس یا پیام مهمی گزینه خوبی برای شما نیست، می توانید LOW POWER MODE را برای افزایش سرعت شارژ خود روشن کنید.

روشن کردن LOW POWER MODE، اتصال شبکه را غیرفعال نمی‌کند، اما عملکرد برخی ویژگی‌ها را کاهش می‌دهد و امکان شارژ سریع‌ تر تلفن را فراهم می کند. این ویژگی با غیرفعال کردن برخی عملکرد‌های کم اهمیت پس ‌زمینه، حجم عملکردی دستگاه را کاهش می‌دهد.

همچنین با کاهش روشنایی صفحه‌ نمایش و حتی هنگام استفاده از گوشی خود در حالت شارژ باعث افزایش بیشتر سرعت شارژ می‌شود.از طرف دیگر،  اگر منتظر تماس یا پیام مهمی نباشید، می توانید هر دو مورد را روشن و همچنین موارد دیگر مانند بلوتوث و  موقعیت مکانی دستگاه را نیز خاموش کنید.

در نتیجه این راهنما باعث افزایش سرعت شارژ آیفون از 25 وات به 66 وات نخواهد شد. با این حال، هنگام نیاز فوری به دریافت انرژی کافی در دستگاه، بسیار مفید خواهد بود. در چنین مواقعی این مراحل ساده را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.